“Bruine kroeg, waar je ook gezellig (met tv's aan) wat kunt eten als je dat wenst.”
Beoordeling van Grand Café Pierrot

Grand Café Pierrot
Geclassificeerd als nr. 10 van 74 Restaurants in Zutphen
Keukens: Hedendaags
16 maart 2020 beoordeeld

Op een regenachtige zondag in maart, na een bezoek aan het Stedelijk museum in Zutphen, al dwalend hier naar binnengegaan (de grote terrassen leken ons niet zo'n goed idee...), omdat het zo'n beetje de enige horecagelegenheid was waar wat gasten zichtbaar waren. Het bleek een juiste keuze om even opgewarmd te worden; een prettige bediening, lekkere drankjes en een heerlijk bittergarnituur. Het cafe was redelijk bezet (het was nog relatief vroeg na het middaguur) met volwassenen, maar ook met ouders en hun jonge kinderen, die het goed naar de zin hadden. een gezellige sfeer dus al met al. Zutphen willen we nog wel eens terugzien als het mooier weer is en wat lager (IJssel-)water, want dat stond nu wel heel hoog.

Datum van bezoek: maart 2020

5 januari 2020 beoordeeld

Gezellige ambiance inn een wat je zou noemen een ouderwets bruin cafë. Prima voor een kleine lunch. Leuk personeel lekkere hapjes

Datum van bezoek: januari 2020
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep gegeten bij dit restaurant. Prima eten en bediening. De.stoelen op het terras.zijn geweldig. Leuke avond gehad. Het eten is niet heel exclusief, maar goed gemaakt en ruim voldoende.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de buitenkant van deze zaak met het grote terras in het historische centrum van Zutphen veel belovend was viel het binnen tegen. Ik zou dit geen grand café willen noemen maar eerder een bruin café. De inrichting is gedateerd en is niet ruim. Bovendien stonden er een paar kratten bij de kassa. Niet representatief voor een grand café. De appeltaart leek uit de diepvries te komen maar was ondanks toch lekker. De bediening was verder wel oké en vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg naar Zutphen zijn we voor de lunch - na vooraf op internet een geschikte gelegenheid opgezocht te hebben - hier beland. Dat bleek bepaald geen teleurstelling te zijn. Als liefhebbers van rundercarpaccio bleek dat we een uitstekende keuze gemaakt hadden. Met een lekker glas wijn erbij en een prima kopje koffie erna, hebben we hier bij uitstek genoten. Ook de bediening liet niets te wensen over. De zaak ziet er gezellig uit, al is de inrichting wel wat gedateerd. Het is er, gelet op de prijs-kwaliteitverhouding zeker niet duur!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Grand Café Pierrot bekeken, bekeken ook

In Grand Café Pierrot geweest? Deel je ervaringen!