Beoordeeld op 1 maart 2020

Zeer verrast met de gratis upgrade naar een suite. En dat op Valentijnsdag en een dag later mijn verjaardag in mijn geboortestad. Prachtige kamer, geweldig genoten.
Personeel is zeer vriendelijk en willen alles voor je doen zodat je een relaxt weekend hebt en ervan kan genieten.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel tijdens Valentijnsdag.
We zijn erg blij om te lezen dat we u positief hebben verrast met de upgrade naar de Suite.
De complimenten over de vriendelijke medewerkers zal ik zeker doorgeven aan mijn collega's.
Graag tot een volgende keer!

Front Office Manager

Beoordeeld op 21 februari 2020

's Gravenhof is een mooi hotel aan de rand van de binnenstad van Zutphen. Parkeren is mogelijk voor het hotel maar kost wel wat (14 euro per dag). Vanuit het hotel loop je zo het prachtige centrum van Zutphen in. Een mooi verblijf met gastvrije bediening. De kamers zijn voldoende ruim en netjes ingericht. De badkamer is erg klein maar eigenlijk ook gewoon prima! Komisch is dat de toiletrol boven het toilet hangt zodat je er niet bij kunt! :)

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Thea,

Hartelijk dank voor je mooie review op Tripadvisor, dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
De complimenten over de gastvrije bediening zal ik doorspelen naar de restaurant manager.
Omdat de ruimte in de badkamer beperkt is (zoals u zelf ook al had opgemerkt) heeft de toiletrolhouder een aparte plaats, nadeel is dat de houder niet past op een glazen scherm en aan de andere kant zit de houder in de weg vanwege de doorloop.

Front Office Manager

Beoordeeld op 2 januari 2020

Als je doel is de prachtige, oude stad Zutphen te bezoeken en je wilt alles te voet kunnen doen, dan is dit hotel perfect. Het ligt naast het museum en tegenover de prachtige kerk. Persoonlijk vonden wij het hotel - wij zaten in de later toegevoegde aanbouw - niet zo. Maar als je daar niet zo aan hecht en het gaat je om locatie, dan is dit een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste Noor,

Dank voor je bezoek en voor je terugkoppeling.
Wat spijtig te lezen dat jullie ons hotel als 'niet zo' hebben ervaren, tevens ook jammer dat je niet aangeeft wat je dan hebt gemist. De kamers in het oude gedeelte zijn altijd zeer gewild, deze kunnen op verzoek speciaal gereserveerd worden, hier wordt dan een kleine toeslag voor gevraagd.

Beoordeeld op 27 december 2019

Comfortabel, sfeervol en verzorgd hotel. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Prettige ruime kamer. Kortom wij hadden mede door ons prettige verblijf heerlijke kerstdagen.

Kamertip: Misschien nog een koffie/thee-zet apparaat op de kamer?
Datum van verblijf: december 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel en voor uw mooie review op Tripadvisor.
Ik ben erg blij te lezen dat wij bij hebben kunnen dragen een heerlijke kerstdagen.

We hopen u graag nog weer eens terug te zien als onze gast.

Beoordeeld op 1 december 2019

Goed gelegen in het centrum, alles op loopafstand! Zutphen is een heel gezellige stad met mooie musea, monumenten en lekkere restaurants zoals Vaticano. Het hotel ligt pal naast de mooie Walburgiskerk.

Kamertip: De badkamer van suite 247 is absurd klein vergeleken met de ruime kamer. Het is behelpen met een zitbadje en een krappe douchecabine.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
HampshireZutphen, Front Office Manager van Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste gast,

Graag willen we u bij deze hartelijk danken voor uw bezoek aan ons hotel en voor uw review op Tripadvisor.
Uw review/feedback wordt zeer gewaardeerd.
Wellicht mogen we u in de toekomst nog weer eens terug zien als onze gast, u bent More Than Welcome!