“Heeerlijk en mooi; wat een verrassing!”

Restaurant Broederenklooster
Geclassificeerd als nr. 8 van 74 Restaurants in Zutphen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeerlijk en mooi. Tartaar van zeebaars en zwezerik. Mijn vrouw en zoon rogvleugel . Alles helemaal goed; wat een verrassing. Ook hele attente bediening. Michelin kom maar langs !

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten in het restaurant van het Broederenklooster. Een en ander is met smaak, zorg en aandacht ingericht. De gerechten, bediening en de keuken: het klopt! Op hoog niveau genieten in een informele sfeer. De Noordzee rog met diverse bereidingen van maïs was een topper op alle fronten! Wij komen zéker terug en wensen het gehele team veel plezier en succes met deze mooie zaak!

Datum van bezoek: augustus 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verrassend gegeten

In dit mooie historische pand dat op de bovenste verdiepingen nog in volle verbouwing is, zit een prachtig restaurant met vriendelijke bediening en verrassend gecombineerde gerechten.

Gastheer Jurgen Luppes kennen wij van Engelenburg en zoals altijd even attent en aardig. Dank dat je even tijd vond om ons een rondleiding te geven.

Succes met het verder opbouwen van deze mooie zaak!

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met twee personen voortreffelijk gegeten in de wonderschone entourage van restaurant het Broederenklooster in t centrum van Zutphen. Al noemen ze het nog een proefperiode, het is al een echte aanrader voor culinaire verwennerij in een prettige sfeer en zeer gastvrij.

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier dineren is een avond uit. Een warme persoonlijke ontvangst voorafgaand aan een aaneenschakeling van verrassende culinaire hoogstandjes. Diverse heerlijke amuses bij het aperitief buiten in de kruidentuin. Een 6 gangen menu van traditionele ingrediënten (tonijn, kreeft, oester, foie gras, zwezerik, lam) in veelal verrassende combinaties.
Een mooie afwisseling van zout, zuur en zoet. Een subtiel gebruik van allerlei exotische kruiden als ook uit de eigen tuin. Gelukkig worden echte gerechten geserveerd in plaats van een tamelijk willekeurige verzameling hapjes op een bord, zoals we vaak zien.
Uitstekende wijnen, ook die die per glas geschonken worden.
Helemaal geen woord van kritiek? Jawel, als het servies en bestek er zo prachtig uitziet zal ook hier best over nagedacht zijn, toch had ik een tafelkleed wel gewaardeerd.

Tafelkleed of geen tafelkleed, we gaan zeker terug!

Reizigers die Restaurant Broederenklooster bekeken, bekeken ook

In Restaurant Broederenklooster geweest? Deel je ervaringen!