Tripadvisor
Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Doen!!!

Een prachtig mooi park. Een dierentuin met alleen katachtigen, maar zoals je nergens anders ziet ... meer lezen

Beoordeeld op 19 september 2018
chrissy1088
Zoetermeer, Nederland
via mobiele applicatie
Leuk park om met kleine kinderen te bezoeken.

Beoordeeld op 24 augustus 2018
simonepN4131SB
via mobiele applicatie
Lees alle 1.326 beoordelingen

Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles is goed te wandelen met de kinderwagen. Je kunt geiten voeren en er rijd een treintje het terrein rond. Verder zitten de katten in mooie grote verblijven.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Erg leuk park, onze dochter ban bijna 10 jaar heeft haar ogen uitgekeken. Echt de moeite waard voor een bezoek.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Dit is een fantastisch mooi en groot dierenpark met vele soorten kat-achtigen waarvan de grote dieren heel grote terrein krijgen. Leuk voor de dieren, maar soms iets minder leuk voor de toeschouwer die de dieren niet terug vindt.
Leuke is dat je 1 prijs betaalt en dat je daarmee alles kan doen : inkom, met trein 1 of meerdere rondritten maken, 4D-cinema, eiland van stokstaarten, parkinggeld included, ...
Treintjes rijden in de voormiddag om de 15min en in de namiddag om de 30min. Steeds een treintje ter beschikking. Hele korte wachttijden en hele lieve mensen.
Er worden ook lessen in verwerkt : mensen doden vaak dieren om medicijnen van te maken, voor de pels of om op te zetten, ...
Enkele prachtexemplaren als witte leeuw, jachtluipaard met nest kitten, witte tijgers, siberische tijgers, ... teveel om op te noemen. Af en toe lokken oppassers dieren met kleine stukjes vlees (snoepje) en geven ze wat meer uitleg.
Park is héél proper en zeer goed onderhouden. Is geld meer dan waard !
AANRADER !!!!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit was voor ons een verrassing. Wat een mooi en ruim opgezet park. Het is veel groter dan we vermoedden.
Wees er op tijd, zodat wachtrij bij de trein nog niet zo lang zijn. De trein laat het gehele park zien. Daarna de drie delen door gelopen.
Veel bijzondere dieren gezien. De verblijven van de dieren zijn heel ruim; er bestaat dus een kans dat de dieren zich verstoppen en je ze niet ziet.
Hoogtepunt voor ons: de witte tijgers!!!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 9 februari 2017

mooi parc met bijna alle soorten katachtigen van de wereld. hier zie je alle soorten samen onder 1 dak. Echt prachtexemplaren en schattige kleinere katachtigen van Afrika en Zuid-America die je in de gewone zoo's niet tegenkomt. een bezoekje zeker waard. een treintje doet een ronde door het parc met uitleg over de dieren. Een 4D filmervaring voor de kleintjes is leuk meegenomen.
19.5€pp is niet overdreven. heel vriendelijke parkwachters. Wij waren door omstandigheden pas laat in het park en hadden onvoldoende tijd om alle zone's uit te wandelen. We mochten mee met het wagentje, dat de toer doet om iedereen uit het park te jagen tegen sluitingstijd, om het laatste deel nog te kunnen zien. maar het was superkoud, 6°C, die dag (8/2/17) in de zomer zal het er zeker aangenamer vertoeven zijn.

Datum van activiteit: februari 2017