Voyage392991

Geweldig hotel en prachtige omgeving.

Beoordeling van Château d'Urspelt
5,0 van 5 bollen8 mrt 2024 beoordeeld
Echt een heel mooi hotel en geweldige omgeving. Alleen met het eten was het niet helemaal optimaal.
Wat hun doen is iedere dag je laten kiezen uit de zelfde menu opties. Als je dan 4 nachten daar slaapt moet je wel minstens 2 keer het zelfde eten. Daarnaast staan er ook opties op dat menu die zeker niet door iedereen gewaardeerd wordt.
Datum van verblijf: maart 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Elvire Perat, Marketing van Château d'Urspelt, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 jun 2024
Gachte Voyage392991,

Bedankt voor uw opmerking.

We nemen goede nota van uw opmerking. We willen graag een kleiner menu om verse, seizoensgebonden producten te kunnen aanbieden.

We zullen proberen alternatieven te vinden voor onze langere verblijven.

Met vriendelijke groeten,

Zwembad
  • eDreams
2.6 km van Château d'Urspelt
Gratis parkeren
Photo de la façade extérieur de l'hôtel avec terrasse ensoleillée sur la plaçette du piétonnier de Clervaux.
  • ZenHotels.com
8.2 km van Château d'Urspelt
22.0 km van Château d'Urspelt
Meer hotels in Urspelt bekijken
Beoordeeld op 8 maart 2024

Het ligbad lekte behoorlijk nadat de stop eruit getrokken was. Dit meteen na het 1e gebruik gemeld maar reparatie bleef uit ook na de 2e keer melding. Voor een 4 sterrenhotel geen reclame. 3 keer de vloer moeten dweilen om te voorkomen dat het water door de kamer dreef en vermoedelijk ook naar de beneden buren ging. Verder bleek de streaming via het "supersnelle" internet toch niet vlekkeloos te werken. Regelmatig hing Netflix vast. Ook werden de koffiecupjes voor het Nespresso apparaat niet dagelijks bijgevuld en dat gold ook voor het flesje bronwater (niet die uit de minibar).
En om alleen even te zwemmen na het wandelen moet je per persoon 60 euro betalen, ook als je verder geen gebruik maakt van de Nuxe diensten. Kortom voor ons geen herhaling in dit 4 sterren hotel.

Datum van verblijf: maart 2024
Elvire Perat, Marketing van Château d'Urspelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2024

Geachte Voyager58146201514,

Onze excuses voor het ongemak en het wachten.

We nemen goede nota van al uw opmerkingen en werken er sindsdien aan om onze nauwkeurigheid en reactiesnelheid te verbeteren!

Met vriendelijke groeten,

Elvire Perat
Community Manager

Beoordeeld op 29 januari 2024

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, eten was super. Ik hoop hier zeker nog eens te kunnen in men leven. Wat een prachtig weekend was dit! Douche was bij ons stuk, maar voor de rest niets aan te merken! Waard elke euro!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 5 januari 2024

Rustig gelegen kwaliteitshotel met uitstekende SPA nabij de Belgische grens. Prima hotelrestaurant. Mooi aangeklede en propere kamers. Goed ontbijt. Wifi in de hotelkamer kon wat beter. Aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 11 november 2023

Het begon met een geschenk bon. Twee nachten gereserveerd. Zeer aangenaam, zeer vriendelijk, zeer proper... Aangename library om te relaxen, lezen, iets dringen. Twee avonden diner: één keer vis (uitstekend !), een keer vlees (goed). De wandeling die het hotel aanbied: matig, je kan beter naar Cerf / Clairvaux wandelen. Voor de SPA: zeker heel goed op tijd reserveren (wij waren te laat). Eindbalans: aanrader voor levensgenieters.

Kamertip: Spa op tijd reserveren Zwembad: evident niet in de winter
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 28 oktober 2023

Vriendelijk personeel, heel propere kamer, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. De welness (bijbetalend indien niet met kamer geboekt) is zeker een bezoek en zijn prijs waard. Er is aan dit hotel geen enkel negatief punt op te merken. We komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2023