Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooie chateau bij aankomen.
Wel geen enkel bos in de buurt om te wandelen. Uitzichten zijn mooi. Wij betaalden 180 eur voor minikamer wat veel is. Gehorige kamer. Hier moet je niet zijn om uit te rusten. De kerklokken luiden je wakker om 6.30 uur (althans op zondag) dit gaat zo door tot je op staat elk half uur.

Eten was lekker maar ook niet wauw over de top.
Er zaten veel vliegen overal ook in het restaurant.

Personeel zeer vriendelijk en attent.

Wij hadden meer verwacht van locatie en kamer. Prijs kwaliteit niet echt overeenkomstig.

Datum van verblijf: juli 2020
Elvire Perat, Ventes van Chateau d'Urspelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2020

Geachte MelanieV1414,

Dank u voor het delen van uw ervaring die ons zal helpen om te verbeteren.

Inderdaad, we staan niet aan de rand van een bos, maar onze regio biedt prachtige natuurwandelingen.

Helaas hebben al onze kamers niet dezelfde ruimte, dus aarzel niet om contact op te nemen met ons receptieteam, dat er voor zal zorgen dat uw verwachtingen worden ingelost.

Het is waar dat de kapel naast het kasteel 's morgens de klok luidt, maar het maakt deel uit van de geschiedenis van het dorp. Het spijt ons te horen dat u het niet leuk vond.

We hopen uw echter weer te mogen verwelkomen om u te laten zien dat we rekening hebben gehouden met uw opmerkingen.

Met vriendelijk groenten,

Elvire Perat

Beoordeeld op 10 maart 2020

Zeer mooie omgeving ,wandelroutes . Knap Chateau dito ruime kamer met vrijstaand bad en heel proper.Zeer goed bed iets te gehorig kamer. Vriendelijk personeel ,uitgebreid ontbijt met lekkere koffie . Restaurant kan beter en te donker .

Kamertip: De de luxe kamer is top
Datum van verblijf: maart 2020
Ronny Krings, Marketing van Chateau d'Urspelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Florlou,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op Château d'Urspelt. We zijn verheugd te lezen dat onze hoteldiensten aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij zullen uw opmerking in verband met de lichtsterkte in het restaurant onder een loep nemen en nemen zo nodig maatregelen.

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen in ons kasteel.

Front Office Manger

Beoordeeld op 8 maart 2020

Top lokatie vriendelijk personeel zeker de middag - barman topkerel. De deluxe kamer is toppie en heel proper ,enkel iets te geluidig. Ontbijt super en lekkere koffie (ook belangrijk) restaurant was voor ons iets minder. Maar komen zeker terug !!!

Kamertip: De deluxe kamer is zeker zijn prijs waard !!!
Datum van verblijf: maart 2020
Ronny Krings, Marketing van Chateau d'Urspelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste,

Heel erg bedankt voor jullie vriendelijke opmerking. We zijn heel blij te horen dat jullie een geweldige tijd met ons hebben gehad.
We kijken er naar uit om jullie opnieuw te verwelkomen en lekkere koffie aan te bieden in een rustige sfeer.

Met vriendelijke groeten uit Urspelt,

Beoordeeld op 3 februari 2020

Genieten, rusten gastronomisch, ontsnappen. Rustige en idyllische omgeving om te wandelen en te fietsen. Bezoek brengen aan prachtig gerenoveerde kastelen. Musea over historische gebeurtenissen: van Romeinse tijd tot nu.

Datum van verblijf: januari 2020
Ronny K, Front Office Manager van Chateau d'Urspelt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Lieve kleine vriend,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij te horen dat onze hoteldiensten aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Inderdaad, als het weer het toelaat, is de groene omgeving van het kasteel ideaal om te wandelen en te fietsen.

We kijken er naar uit om u weer te zien in onze vestiging.

Beoordeeld op 26 januari 2020

Prijs/kwaliteit een zeer aangenaam verblijf met goed afgewerkte en lekkere diners. De bediening in het restaurant was uitstekend, aangepaste wijnen werden zeer gul bedeeld.
Het hotel was mooi gedecoreerd in de kerstsfeer.

Kamertip: Als enige bedenking, de douche is misschien ietwat verouderd.
Datum van verblijf: december 2019

Beste Vacation646696,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op Kasteel Urspelt te delen. We zijn verheugd te lezen dat onze hoteldiensten aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Inderdaad, tijdens de feestelijke periode neemt de magie van Kerstmis het Kasteel in beslag.

We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen in onze vestiging.