228 US$
230 US$
Gratis annuleren tot 20/06/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
230 US$
204 US$
BESPAAR 26 US$
Hotels.com230 US$
Priceline228 US$
Travelocity230 US$
Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

2 nachten in Bernerhof overnacht. Gastvrije eigenaren en personeel. Mooie kamer: aparte slaapkamer en aparte zitkamer met 2 kleine balkonnetjes. Ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Lekkere yoghurt en crueslis.
Avondeten ook heel lekker: zowel menu alsook à la carte. Menu is goede prijs/kwaliteitverhouding. Bij 3-gangenmenu is keus uit vlees, vis of vegetarisch gerecht.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 februari 2016

een mooi hotel dat uitstekend gelegen is in een heel traditioneel dorp in zwitserland. uitstekende service en heerlijk eten. echt waar het is de moeite waard om hier te verblijven of alleen te eten ook. zeer vriendelijk personeel en een super keuken. de oog voor vegetariërs.

Beoordeeld op 16 februari 2016

mooi hotel, verzorgde kamers, goede wellness voorzieningen, uitstekende keuken (4 gangen menu) met telkens de keuze uit vis-vlees of vegetarische gerechten, bij de hoofdschotel waren altijd meer dan voldoende groenten aanwezig, supervriendelijk personeel, het hotel wordt uitgebaat door een koppel en die zorgen er voor dat je je direct thuis voelt. Bij problemen kan je steeds bij hen terecht. Schitterend uitzicht op de bergen vanuit het restaurant.

Beoordeeld op 12 februari 2016

Het betreft een centraal gelegen hotel met een prachtig zicht op de bergen van Kandersteg. Het hotel heeft mooie kamers en is heel verzorgd. Het personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam. Het eten is er ongelooflijk lekker, echt genieten in dit hotel

Kamertip: Alle kamers hebben een terras met een prachtig uitzicht op de bergen. Van in het restaurant kan men ook eten met uitzicht op de bergen.
Beoordeeld op 18 september 2012

Zeer vriendelijke ontvangst. De kamer was groot en schoon, het uitzicht schitterend. Het diner (we hadden halfpension geboekt) was uitstekend. We waren hier een nacht als start van onze wandelvakantie door Berner-Oberland, het is ons hier zeer goed bevallen.

Kamertip: er zijn kamers met balkon aan de voorzijde, voor een langer verblijf lijkt ons dat heerlijk, maar de ene nacht die wij er waren hadden wij aan de achterzijde ook een prima kamer
Datum van verblijf: september 2012