Beoordeeld op 7 augustus 2019

Super hotel met vriendelijk personeel. Heel dicht bij de skilift. Dicht bij het restaurantgedeelte is er een mooie speelruimte voor de kinderen. Een aanrader! Enkel jammer dat er geen koelkastje op de kamer is.

Datum van verblijf: december 2018
Ralph-Marc D, Inhaber van Hotel Steinmattli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn erg blij dat je je comfortabel bij ons voelde - dat is onze motivatie :-)

Zonnige groeten van het Steinmattli-team

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Voordat we aankwamen in het hotel, dat co2-neutraal is, moesten we midden door het dorp Adelboden rijden: meteen al een goede indruk van de sfeer, en daardoor wisten we ook dat het hotel vlakbij vele kabelbanen ligt, waardoor er oneindig veel wandelmogelijkheden zijn! Eenmaal in het hotel werden we vriendelijk ontvangen en de kamer was ook geweldig, we misten alleen een waterkoker. ‘s Avonds in het restaurant: vriendelijk personeel, goed eten en knusse sfeer. We kregen een pas waarmee je gratis alle kabelbanen kunt gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2019

Zonnige groeten van het Steinmattli-team

Beoordeeld op 4 maart 2019

Als je binnenkomt word je gastvrij ontvangen en ervaar je de luxe van het hotel. Het personeel is alert, werkt als een team en steekt de handen uit de mouwen. De manager Ralf is elke dag aanwezig en zeer attent en vriendelijk. Mijn man was een dag ziek en hij maakte een grote kom soep met brood die op de kamer kon worden gegeten. Niets is te veel.
De hygiëne is super. Bedden en dekbedden liggen heerlijk. Het enige minpuntje is dat het hoofdkussen in zakt en dat de verwarming in het hotel centraal geregeld is. In de slaapkamer kan het raam op twee manieren open. Het is niet bloedheet.
De ligging van het hotel naar de gondelliften, skiverhuur en centrum is super. Echt 100 meter. Beneden in het hotel is een aparte ruimte voor de ski-/snowboardschoenen en latten/stokken. De ruimte van de schoenen wordt in de avond verwarmd waardoor je heerlijke warme voeten hebt.
De kinderen kunnen spelen in de grote spielzimmer. Een pooltafel, flipperkast maar ook voor de kleuters is er een speelhoek met een winkeltje, poppen en boeken.
Het eten is uitstekend! Het lijkt wel een Michelin-ster. Gezonde keuzes van de chef die heerlijke combinaties maakt. Er is keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Er zijn vier gangen. Altijd een heerlijke saladebar. De fles water die men aanbiedt kost €8 wat ik aan de hoge kant vind. Dit had even erbij vermeld moeten worden. Voor de rest zijn de dranken net als in Nederland geprijsd. Elke avond wordt hier even voor de administratie ondertekend.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers. Diverse stokbroden (met en zonder zaden), croissants, bolletjes, crackers. Gekookte en gebakken eieren, vleeswaren, kazen en divers zoetbeslag. Daarnaast verschillende yoghurts met veel toppings.
Ik heb geen gebruik gemaakt van de wellness, maar dit zag er zeer schoon en verzorgd uit. De parkeerruimte is met de sleutel van de kamer te openen en bij het weggaan, trek je aan het touw dat bij de uitgang hangt.
Wij komen zeker terug. Het gebied is prachtig. Vele wandel en ski mogelijkheden.
Hartelijk dank team Steinmattli en de inwoners van Adelboden!

Kamertip: Wij hadden een kamer op het noordoosten. Uitzicht op de bergen en gondellift. Straatkant. Geen lawaai. Familiekamer is zeer ruim opgezet.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 8 januari 2019

Unieke ligging: vlakbij het dorpscentrum en de gondelbaan, maar toch uitermate rustig. Hygiëne: TOP! Personeel uiterst vriendelijk en gedienstig. Zaakvoerder is persoonlijk aanwezig en steekt zélf de handen uit de mouwen! Ruime kamers, kwaliteitsvolle matrassen, extra grote badkamer. Ontbijtbuffet met grote keuze. Formule HP zeker aan te raden!

Datum van verblijf: december 2018
HotelSteinmattli, Leiter Front Office van Hotel Steinmattli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Lieber erik3192018
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns zu bewerten. Das ganze Team freut sich sehr über diese tolle Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns im Hause begrüssen und verwöhnen zu dürfen.
Ihr Steinmattli-Team

Beoordeeld op 15 november 2018

Locatie hotel: In het centrum, dicht bij de bergbaan.
Personeel: Heel erg vriendelijk (niets is te veel, het wordt voor je geregeld). Zowel bij het ontbijt als bij het avondeten (vaak hetzelfde personeel) word je aangesproken en bediend met een lach. Bij de receptie ook zeer vriendelijke mensen. Iedereen spreekt Duits en zeer goed Engels.
Kamer: Was prima. Het was netjes, werd elke dag schoongemaakt. Als je wil, elke dag schone handdoeken.
Eten: Super! Wij hadden halfpension. Ontbijt was goed, alles is er en wordt ook regelmatig bijgevuld. Avondeten was echt super. Wij hebben geen dag hetzelfde gegeten. Je krijgt elke avond een ander menu waar je uit kunt kiezen. Vis of vlees, maar vegetarisch is ook bespreekbaar. Bijna elke avond is het een meer gangen menu (incl saladebuffet, dessert). Als je meer wil eten, kun je gerust om meer vragen. Maar wat ons betreft waren de porties elke avond precies goed.
Overig: parkeren in ondergronds (afgesloten) garage; sauna was goed en netjes; bergpas was bij de prijs inbegrepen. Echt heel erg fijn en scheelt de nodige euro's (of CHF) tijdens de vakantie. Met deze pas kun je overigens ook gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in Adelboden. De pas kun je zelfs bij de bergbaan van de Oeschinesee gebruiken. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018