Beoordeeld op 15 december 2017

Leuk hotel, perfekte ligging op 3 minuten loopafstand van het centrum. Ruime, schone kamer met balkon, mooi zicht op Cochem. Lekker uitgebreid ontbijt, kan niks bedenken wat ik er zou missen. Vriendelijke eigenaren en rest van de staff idem ditto! Grieks Restaurant Akropolis in Cochem Centrum is ook van deze eigenaar en zeer de moeite waard om te bezoeken. Ideale stek voor een leuk weekendje weg.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Tijdens een tussenstop op onze europareis hier terecht gekomen!
Vanaf station gingen we lopend, maar wisten niet precies de weg, gebeld omdat we best laat aankwamen, de eigenaar kwam ons gelijk ophalen!
Er was gelijk een klik omdat we in Griekenland wonen en hij grieks is.
We hadden een prachtige kamer voor 2 nachten, ruim, schoon en goed voorziene badkamer. Een geweldig ontbijt met heel veel keuzes, prachtig uitzicht op Moezel en de burcht. Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 14 juli 2017

De eigenaars zijn erg vriendelijk en stralen een zekere rust uit. Die vind je overal in het hotel terug. Al het personeel is vriendelijk en zorgt voor een proper verblijf. De kamers en badkamer worden dagelijks gepoetst, ook als je op een appartement verblijft. Wij boekten een appartement met zicht op de berg, maar konden zijdelings vanaf ons terras toch genieten van het zicht op de , 's avonds mooi verlichte, burcht en de Moezel. Het appartement is ruim genoeg voor 5 personen. Het ontbijt is gevarieerd en elke ochtend word je verrast met iets nieuws. De eigenares vertelde ons dat ze het ontbijt met hart en ziel doet en dat merk je. De ligging van het hotel is super: net over de brug vlakbij een aantal in- en uitvalswegen. Het hotel zelf heeft geen restaurant, maar als je de brug oversteekt, kom je bij het restaurant dat zij ook uitbaten: Akropolis. Ook zo'n aanrader!
Het hotel biedt gratis parkeerplaats aan, ook een pluspunt in Cochem!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is direct gelegen aan de Moezel.
Een vijftal gratis parkeerplaatsen direct voor het hotel, nog eens 6 gratis parkeerplaatsen 150 meter verderop.
Vele kamers zijn gerenoveerd, de onze niet. Maar de kamer was ruim, schoon, netjes met een mooi uitzicht op de Moezel en de burcht. Helaas geen balkon, en de kamers zijn erg warm. M.b.v. een ventilator was het vol te houden. Badkamer is klein, maar schoon en goed te doen. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Zeer vriendelijke eigenaren.
Het hotel is gelegen op loopafstand van het centrum. (brug oversteken).

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 juni 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen.
Auto gratis kunnen parkeren wat een grote meerwaarde is in Cochem! Hotel ligt vlak aan de brug.
Wij hadden een 2-4 appartement geboekt met zicht op de Moezel. Beetje lawaaierig overdag (verkeer). Zeer ruim en netjes!
Lekker ontbijt, echt een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017