“Dinner”
Beoordeling van Da Vinci Cochem

Da Vinci Cochem
Geclassificeerd als nr. 8 van 79 Restaurants in Cochem
24 september 2020 beoordeeld

Uitstekend, lekker, betaalbaar en vriendelijke lui. Uitstekende buitenzitplaatsen. Prettig en rustig

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgegaan op de goede beoordelingen op TripAdvisor hebben wij bij dit restaurant gereserveerd. Ik kon mij niet geheel vinden in de lovende beoordelingen.
Het restaurant oogt van buiten gezelliger dan van binnen. Vanwege de coronaregels waren er minder tafels binnen, maar de met afzetlint afgezette banken oogde niet gezellig.
Buiten, op het terras werd gerookt, de rook kwam door de openstaande ramen naar binnen. Dit stoorde mij.
De bestelde pizza quatro formaggi was rijk belegd, jammer dat de bodem niet echt Italiaans was. Niet ter plekke gemaakt?
Nadat wij besteld hadden duurde het, te, lang voordat de drankjes geserveerd werden.
De bediening was vriendelijk. Prijs / kwaliteit, gemiddeld. Een glaasje Grappa van het huis

21 augustus 2020 beoordeeld

We hebben hier echt fantastisch gegeten! En wat een smaakvolle en gezellige ervaring! De bediening is zeer vriendelijk!

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige pizza’s met erg zoute tomatensaus. De pizza met groenten was zo vol met knoflook dat die een dag later nog te proeven was. Geen aanrader. Prijzen zijn niet hoog, maar de kwaliteit ook niet.

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn restaurant, er wordt prima rekening gehouden met de Corona 1 1/2 meter afstand. Het eten en de bediening waren ook top. Hier komen we zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Da Vinci Cochem bekeken, bekeken ook

Cochem, Rijnland-Palts

In Da Vinci Cochem geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.