Beoordeeld op 27 juni 2018

Kleine kamer. Ligging prima. Ontbijt goed t.o.v. het centrum. Beetje onpersoonlijk. Bedden waren goed. Avondeten niet mogelijk. Maar er waren voldoende restaurants in de omgeving. Mooi oud gebouw aan de buitenkant. Geen vluchtplan

Kamertip: Rustig gelefen. 'S morgens wel verkeer
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 september 2017

Heel gezellig hotelletje,mooie kamer met mooi terras en uitzicht burcht cochem en moezel,was er met mijn ouders en ni vergeten onze kleine chihuhua Duschi,die goed ontvangen wordt en welkom daar is ,het ontbijt ook top ,bij dit niks op aan te merken

Kamertip: Tja wij zaten helemaal boven mooi uitzicht met terras ,alleen is daar geen lift ,maar je doet het rustig aan en dat gaat ook
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 september 2017

Wij hebben in dit hotel 3 nachten geslapen en zijn erg tevreden. Onze kamer was ruim en schoon. Het uitzicht op de burcht is vooral 's avonds prachtig! Parkeren bij het hotel was niet mogelijk maar dit werd prima opgelost met een gratis parkeerkaart zodat we naast de rivier konden parkeren.
Het ontbijt is goed verzorgt en er is keuze genoeg. De eigenaren van dit hotel zijn erg vriendelijk, voor ons is Hotel Zehnthof een aanrader.

Kamertip: De bovenste verdieping heeft prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

De inrichting is een beetje verouderd, maar je hebt alle comfort. Wij hadden grote kamer helemaal boven met zicht op de burcht en (stukken van) de Moezel. Ruime kamer, weliswaar met schuin dak, waardoor je heel wat ruimte niet kan gebruiken. Ook geen lift, maar eigenaar stelt vlot voor om koffers te dragen.
Uitgebreid en lekker ontbijt (vlees, kaas, vis, yoghurt, vers fruit, broodjes, taart, groentjes,... En voor wie dat wil zelfs een glaasje sekt).
Vriendelijke uitbaters. Goede etappeplaats voor wie langs de moezel fietst.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

het beste ontbijt wat we deze week fietsvakantie gehad hebben. Deze week elke dag een ander hotel. Alle hotels waren uitstekend. Dit hotel echter was net iets meer dan de andere. Ontvangst was hartelijk. Kamer 3 hoog met balkon. Prima douche en prima bed. Mooi uitzicht. Tel daarbij op het meer dan uitstekende ontbijt dan zeker weer eens terug. Een absolute 10plus

Datum van verblijf: juni 2017