“Vriendelijke bediening en lekkere lokale gerechten ”
Beoordeling van Deidesheimer Hof

Reserveer een tafel
Bookatable
Geclassificeerd als nr. 6 van 35 Restaurants in Deidesheim
Keukens: Duits
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede degelijke Duitse keuken en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke aankleding. Wel net iets duurder dan elders.

Datum van bezoek: augustus 2020

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een weekend doorgebracht. We vielen met onze neus in de boter omdat er net wijnfeesten gaande waren. Super gezellig ! De Duitsers waren erg vriendelijk en we hebben genoten van de sfeer en de heerlijke Wijnen. Ter plekken hebben we Diedesheimer hof geboekt. Het was de laatste kamer. Werkelijk uitstekend hotel met comfortabele kamers en een prima ontbijt. Echte Duitse grundlichkeit! Wederom een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met prachtig weer plaats genomen op een geweldig mooi terras. Tot zover alles prima. De bediening was slecht. Cappuccino kwam 20 minuten later dan de frisdrank. Ondanks 2x vragen. Jammer.
Een verontschuldiging van hun kant niet gehoord. De prijs was duur en de prestatie ver onder de maat helaas.
De dames die hier bedienen kijken niet rond of er nog klanten zijn met wensen.

Datum van bezoek: mei 2017
24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, mooie gerechten met aandacht gemaakt. Bijzondere wijnkaart. Avondvullende eetbeleving.

Datum van bezoek: april 2016
17 april 2016 beoordeeld

De Vesperteller of Winzerteller is telkens een feest. Het retaurant beneden vind ik te duur en niet zo fijn.
De bediening is altijd top en de wijnen ook. Onze voorkeur gaat uit naar het terras of de begane grond.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Deidesheimer Hof bekeken, bekeken ook

Deidesheim, Rijnland-Palts

In Deidesheimer Hof geweest? Deel je ervaringen!