Lang nagedacht wat ik hier nu eens zou schrijven. We hadden een last minute voor één nacht geboekt. Bij de receptie aangekomen stond onze boeking niet in hun systeem. Op zich raar, maar we waren vol begrip omdat we laat geboekt hadden. Geen halfpension geboekt, maar kregen dat we dat zelfs nog in het restaurant konden doen.
Onze kamer was in de 'nieuwbouw' en zag er fantastisch uit en het moet gezegd worden, de ligging van het hotel is schitterend. (vandaar ook nog de 2 punten).
Voor het diner gingen we naar het restaurant, daar was onze naam niet bekend (..) en moesten we uitwijken naar de Gaststubbe. Eerlijk gezegd werden we toen al een beetje weggewimpeld. Bij de Gaststubbe aangekomen, werden we ontvangen door een mompelende ober die na enige discussie ons zelfs weer terug wilde sturen naar het restaurant. Dat lieten we dus niet gebeuren en uiteindelijk mochten we bij godsgratie plaatsnemen in de Gaststubbe. Eten a la carte, nee meneer, het halfpension is niet meer mogelijk (..) kregen we naar enig aandringen te horen. Al het bediendend personeel leek overigens te mompelend. Bijna onverstaanbaar en steeds met een handje erbij. Na ja, we zijn een dagje uit dus het eten hebben we ons laten smaken, hoewel we eigenlijk beter de stad in konden gaan om daar in een gezellig restaurantje wat te eten.
De volgende ochtend waren we te vroeg voor het ontbijt, we zullen het wel gemist hebben dat dat pas om 8u begint. In het restaurant op alle tafels een kaartje met namen van gasten. En ja hoor, je raad het al, onze naam stond er niet bij. Bij navraag moesten we in een zijkamer plaatsnemen aan een tafel zonder naamkaartje (..) we kozen zelf voor een tafel in een hoekje, waar de stofzuiger nog nooit geweest was. Het ontbijt zelf was redelijk goed.
Bij de eind afrekening bij de receptie gemeld dat ik het allemaal een erg rare gang van zaken vond. Doen ze (uiteraard) heel verbaasd hoe dit nu zo toch allemaal kan, terwijl dit in andere beoordelingen ook genoemd werd en dat andere gasten in onze zijkamer dezelfde geluiden te horen waren.
Bij elkaar hebben we een fors bedrag betaald voor de kamer en heb ik me uiteindelijke tweemaal behoorlijk gedriscrimineerd gevoeld.
Voor ons hoeft dit hotel nooit weer!