Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, bijzondere locatie en zeker aan te raden.
Natuurlijk zijn er dingen te vinden maar onze ervaring na de eerste nacht is zeer goed!
Nog 1 nacht te gaan met hopelijk een heerlijk ontbijt als slot.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2019

zeer goed en prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, de ligging is top,het eten was er ook lekker, prachtige omgeving, zeer mooi om te wandelen in het bos, zeker een aanrader, wie houdt van een beetje luxe is dit hotel zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Al een jaar is men bezig om dit imposante kasteel te renoveren. Buiten is alles klaar en de noordvleugel is klaar in juni. Dan wordt de zuidvleugel gedaan en voor eind 2018 moet dit gigantische project af zijn. De overheid heeft het in bezit en maakt er een enorm project van. De grandeur van vroeger komt helemaal terug. Met een uitzicht over de Rijn, de Drakenburg, de stad Bonn en de uitgestrekte blikken over Rheinland Westfalen een indrukwekkende locatie. We komen zeker nog eens terug al het helemaal af is. Ondertussen superdeals uiteraard om een nachtje of een weekend even je kasteelheer of dame te voelen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2017

Ontbijt is top!
We boekten de suite, die is duidelijk aan vernieuwing toe (stoelen zijn vies, tapijt ruikt muf, water loopt niet weg in de lavabo...)
De kamers aan de voorkant van het hotel hebben prachtige vergezichten, we hadden helaas een kamen aan de achterkant van het hotel en zagen niets.

Datum van verblijf: augustus 2017
Michael K, General Manager van Steigenberger Grandhotel & Spa Petersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear guest,

thank you very much for having taken your time to review your stay.
We are delighted to inform you that our entire hotel is currently being renovated and modernised extensively and we would be pleased to provide a room with a view over the Rhine Valley at your next visit.

We are looking forward to welcoming you back in the future.

With kind regards

Michael Kain
General Manager

Beoordeeld op 5 juni 2017

prachtig hotel , maar was niet verteld dat men druk bezig is met een renovatie . parkeer garage is slecht bereikbaar, kamers zijn netjes en uitzicht op de Rijn is prachtig , maar de prijs is pittig . .

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Michael K, General Manager van Steigenberger Grandhotel & Spa Petersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Dear guest,

thank you very much for having taken your time to review your stay.
We regret that you did not get an information regarding the renovation measures in advance. Nevertheless we are pleased to hear that you enjoyed the stunning view over the Rhineland.

We hope to welcoming you back in the future.

With kind regards

Michael Kain