Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is erg netjes. Goede en schone kamers. Matras op bed was redelijk. Personeel is vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was erg uitgebreid en voldoende. Ook tegen het einde van de ontbijttijd. Een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 januari 2018

Op zoek naar een keuken hebben we dit hotel geboekt. We hebben het 3 daags fietsarrangement geboekt bestaande uit 3 overnachtingen, ontbijtbuffet en 3x een 4 gangen gala-diner voor € 190,00 per persoon. Het was fantastisch. Ruime kamer een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 'avond een top 4 gangen diner. Echt een aanrader.

Kamertip: Wij hadden kamer 113 op de begane grond en beviel uitstekend
Datum van verblijf: januari 2018
muellerhotelsNOH, Leiter Front Office van Hotel am Stadtring, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Geachte Theo-Jode d,
bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat je er zo van hebt genoten. Onze Fietsenpauschale is een zeer populair arrangement. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in ons huis.
Met vriendelijke groet
Familie Müller & het Hotel am Stadtring Team

Beoordeeld op 9 oktober 2016

De kamer is qua grootte niet bijzonder maar wel goed ingericht. Ondanks het feit dat het in het centrum van de stad licht is het rustig. Het bed is nogal kort, want ondanks het feit dat is van een gemiddelde lengte ben kwamen mijn voeten over de rand van het bed. De Wi-Fi is weliswaar gratis maar de ontvangst op de kamer is slecht. Op de televisie worden alleen Duitse zenders getoond, terwijl Nordhorn toch vlak bij de Nederlandse grens ligt.
Het ontbijt is super. Zowel qua keuzemogelijkheden als qua kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2016
muellerhotelsNOH, Leiter Front Office van Hotel am Stadtring, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Geachte nc0205,
wij danken u hartelijk voor uw bezoek in ons huis en hopen, dat u goed thuis bent gekomen. Komt u toch spoedig nog eens bij ons terug om dan weer onze gast te zijn.

Wij verheugen ons op uw volgende bezoek!

Vrolijke groeten uit Nordhorn!

Familie Müller & Hotel am Stadtring Team

Beoordeeld op 1 september 2016

Voor fietsers die de Vechtdalroute rijden een toplocatie. Vlak bij de route, fiets kan in ruime garage gestald worden, mooie ruime kamer en douche, en een ontbijt om u tegen te zeggen. Wat een keuze!!! Aardige mensen bij de receptie die later zeer adequaat hebben gereageerd toen ik mijn E-reader in het hotel had laten liggen!
Klein terrasje aan zijkant van hotel. Onze kamer (112) was lekker groot, mooie bakken met geraniums voor het raam. De kamer keek uit op een rustige zijstraat. Aan de overkant van die straat wordt een voormalig zwembad verbouwd. Wij hadden daar totaal geen last van. De werkzaamheden stopten tegen 17:00 uur en begonnen de volgende ochtend om 07:30. Toen zaten wij al aan het ontbijt. Wat een keuze, wat een lekkernijen. Alleen al voor dat ontbijt is hotel Am Stadtring een goede keuze.
Dichtbij het hotel is een prachtig oud park met een bistro (Kaffeemühle). Aanrader! Via dat park is de binnenstad van Nordhorn makkelijk lopend te bereiken.

Datum van verblijf: september 2016
muellerhotelsNOH, Leiter Front Office van Hotel am Stadtring, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2016

Geachte gaast,
hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons . We zijn blij om u te hebben een uitgebreid ontbijt klaar voor een goede start van de dag . Tot de volgende keer !
Met groeten
Familie Müller & de Hotel am Stadtring Team

Beoordeeld op 1 september 2014

Een prima hotel waar je je onmiddellijk thuis voelt. De ontvangst is uitermate vriendelijk. Het hotel ligt vlakbij de oude stad, is makkelijk bereikbaar en er is gratis parkeergelegenheid in de buurt. Er is een klein terras aan de zijstraat. Het ontbijt is werkelijk overweldigend! Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel en daarom geen last van het drukke verkeer aan de voorkant. Een aanrader is echt om even door het nabijgelegen park te wandelen naar het oude centrum.

Kamertip: Kies een kamer aan de achterkant i.v.m. de ligging aan een drukke randweg.
Datum van verblijf: augustus 2014
muellerhotelsNOH, Leiter Front Office van Hotel am Stadtring, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2014

Geachte Hans H,

hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling van onze hotel.
We verheugen ons, dat jullie het ontbijt en onze personeel zo goed vinden.
We hopen jullie straks weer to zien.

Met vriendlijke groet
De team van de Hotel am Stadtring