“Heerlijke lunch! Aangezien”
Beoordeling van Cafe-Restaurant Ostland

Cafe-Restaurant Ostland
Geclassificeerd als nr. 7 van 80 Restaurants in Borkum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch! Aangezien wij een kleinigheidje wouden eten vroegen we of we een kleine portie van de „Hausgemachte Heringsstip“ konden krijgen - dat was geen probleem! Super aardige bediening en het eten was erg lekker! Zeker een aanrader en we komen graag terug!

Datum van bezoek: maart 2020

27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig ingericht restaurant. Hier genoten van een aangepast vegan lunch op verzoek. Zeer vriendelijke ober.

Datum van bezoek: april 2019
21 mei 2018 beoordeeld

Mijn nicht is getrouwd met een Duitse man. Zij hebben gekozen om hun huwelijk te vieren op Borkum. Wat een mooi eiland. We hebben genoten van de gastvrijheid van de bewoners. Het huwelijksdiner hadden we bij restaurant Ostland. Geweldige keuken met mooie duitse recepten en fijne dranken.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ostland is een boerengehucht op Borkum waar de boeren niet meer actief zijn maar er zijn wel 2 restaurants. Wij maakten tijdens een rondrit hier een pauze en kozen voor Café - restaurant Ostland. Binnen is de inrichting nostalgisch. Buiten is er een terras. We hadden niet genoeg tijd om iets te eten maar dronken wel een glas Benediktiner bier. Dat smaakte prima.

Datum van bezoek: mei 2018
14 oktober 2015 beoordeeld

Tijdens een fietstocht op Borkum konden we ons nog herinneren dat we de taart bij Ostland zo lekker vonden. Maar toen we binnenkwamen (er stond een frisse wind op het terras) was er geen menukaart waar taart en gebak op stond maar moesten we een keuze uit een vitrine maken; de Ostfriesische taart was lekker; de Bienenstich hadden mijn tafelgenoten elders beter gehad. De bediening was zeer vriendelijk; dat wel. Misschien is de beleving toch anders als we in de zomer op het terras kunnen zitten.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Cafe-Restaurant Ostland bekeken, bekeken ook

Borkum, Nedersaksen
Borkum, Nedersaksen

In Cafe-Restaurant Ostland geweest? Deel je ervaringen!