“Heerlijke Garnalencocktail”
Beoordeling van Bistro-Bar Pferdestall

Bistro-Bar Pferdestall
Geclassificeerd als nr. 1 van 79 Restaurants in Borkum
Beschrijving: We zijn een bistro - bar met specialiteiten, exclusief geesten en cocktails. We zijn geliefden en alles (98%) is vers en zelfgemaakt. De helft van de afwas zijn veganistische en vegetarische, inclusivenen, cake en sommige dranken, zoals oat - drinken voor koffie - specialiteiten of ontbijtgranen (ontbijt
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk bistrotje met aardige bediening & heerlijk eten (vooral huisgemaakte garnalencocktail!) . Prijzen zijn ook goed te doen, echt kwaliteit

Datum van bezoek: maart 2020

11 november 2019 beoordeeld

Op tripadvisor staat al dat dit het nr 1 glutenvrije restaurant in Borkum is. Ik snap nu waarom. Op de kaart kun je alles kiezen behalve van 1 pagina in het menu. Ze hebben heerlijk eigengebakken brood, ook glutenvrij brood. Ik heb zelden zulk lekker brood gegeten. Heerlijk vers en gevuld met noten.
Verder had ik linzensoep met worst. Dat smaakte heerlijk! Mijn man had strammer max. Die vond hij ook erg lekker. Het was opgemaakt met een heerlijke salade. Na het eten hadden we een cappuccino waarvan de schuim net zo mooi opgemaakt was als op de foto’s op deze site. Dat is toch dat beetje extra wat het leuk maakt.
De bediening is heel vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: november 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar gezellige bistro bar waar wij hebben genoten van heerlijk eten. Vegan optie op de kaart! Zeer vriendelijk personeel. Tip handigst is om te reserveren.

Datum van bezoek: april 2019
30 augustus 2017 beoordeeld

Vriendelijk en gastvrij terras, medewerkers met humor. Het mooiste terras op te kijken en bekeken worden. Altijd goed!

Datum van bezoek: augustus 2017
4 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, super aardige bediening.
Wij dronken hier een borrel in de namiddag. Veel Ginn variatie en een goed glas Jever. Ook een leuke plek voor lunch en ontbijt.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Bistro-Bar Pferdestall bekeken, bekeken ook

In Bistro-Bar Pferdestall geweest? Deel je ervaringen!