“Verrassend Italiaans restaurant”
Beoordeling van San Tucci

San Tucci
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Kraainem
8 februari 2020 beoordeeld

Een beetje weggestopt van de grote verbindingswegen, ligt dit restaurant op een rustig plekje in Kraainem. De menukaart geeft voldoende keuze en de gerechten zijn vers en heer.ijk klaargemaakt. De bediening verloopt rustig en is niet geschikt voor gehaaste mensen. Men spreekt er weinig Nederlands, een muntje om aan te werken.

Datum van bezoek: januari 2020

23 december 2019 beoordeeld

Op een pleintje een beetje weggestopt van de drukke verbindingsbanen, ligt dit mooi en heerlijk restaurant. We zijn hier terecht gekomen door de eerdere recensies op TripAdvisor, welke ik enkel kan bevestigen. Voor een tafeltje is reserveren wel de boodschap. Wij hadden geluk sta er nog eentje vrij was. Het eten is voortreffelijk, lekker en zacht geprijsd. De bediening loopt op zijn gemak. Dus niet echt voor gehaaste klanten. Nederlands is bij sommige kelners een probleem. Maar bon, het is een Italiaans restaurant.

Datum van bezoek: december 2019
3 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig rustig gelegen italiaans resto.
Vriendelijke ontvangst en super bediening...
Voor: Stracciatella a la romana
Hoofd: Tagliata de filet mignon.

Perfect en lekker...

Datum van bezoek: december 2019
27 februari 2019 beoordeeld

Super. Ook eens een echte Italiaan met typische echte streekproducten en lekkere genoteerde wijnen.
We waren met 4 en vinden dat dit een aan te raden restaurant is. Hier zien ze ons zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019
2 december 2018 beoordeeld

Op uitnodiging van onze regiobaas naar het kantoor in Brussel afgereisd om daar gezamenenlijk te genieten van een afscheidslunch.

San Tucci is gelegen midden in een woonwijk in de buurt van Brussel en het navigatiesysteem had enige moeite met het bereiken van de lokatie. Het Italiaanse restaurant is eenvoudig ingericht maar was voor een doordeweekse dag druk bezet; altijd een goed teken!

Het was niet de tweede keer dat ik hier geluncht heb, de menukaart is in het Frans maar met wat taalhulp tot een vegetarische keuze gekomen. Deze viel persoonlijk wat tegen en was niet iets te gewoontjes. Als voorgerecht hadden we een anti pasti en die was gevarieerd en meer dan voldoende voor de 'hongerige' collega's.

We hebben besloten om dit een jaarlijkse traditie te maken; benieuwd waar we volgend jaar te gast zullen zijn!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die San Tucci bekeken, bekeken ook

Woluwe-Saint-Lambert, Brussel

Zaventem, Vlaams-Brabant
Woluwe-Saint-Lambert, Brussel

In San Tucci geweest? Deel je ervaringen!