“Uitstekende keuken. ”

Restaurant Maxime Colin
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Kraainem
Keukens: Belgisch, Frans
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken. We proefden als eerste het nieuwe lenu. Uitzonderlijke bereiding van truffel, ei en ganzelever. Ster niveau. Attente service

Datum van bezoek: november 2019

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verse producten, puur gebracht. Lekkere combinaties met seizoensproducten die alle eer worden aangedaan. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Houden heel veel rekening met allergieën en andere wensen, zelfs met zwangere vrouwen zonder immuniteit voor toxoplasmose. Top!

Datum van bezoek: juni 2018
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een lekker restaurant zoekt ten oosten van Brussel: Een schitterende locatie, zeker als je buiten kan lunchen zoals vandaag. Mooi zicht op bomen en meertje.
De zakenlunch is voortreffelijk: enkele leuke hapjes waaronder een frisse vichyssoise, een heel fijne carpaccio van tonijn en een stuk op vel gebakken dorade met lentegroentjes. Ook het dessert met gekonfijte ananas viel in de smaak.
De voorgestelde wijnen passen perfect bij de gerechten.
Goede keuze.
Alleen spreekt men nauwelijks Nederlands

Datum van bezoek: april 2018
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De tamtam van Sint-Pieters-Woluwe vertelde dat dit de "the place to be" was om lekker te eten. Waarom dan niet eens gaan proberen want het is maar op enkele minuten van huis en je kan er gezellig en rustig buiten zitten. We namen de lunch, die overheerlijk en origineel was en waren heel tevreden over ons uitstapje.

De dame die ons bediende was vriendelijk en gedienstig

Datum van bezoek: juni 2017
31 mei 2017 beoordeeld

Een zeer sfeervolle locatie is natuurlijk een goed begin (wij hadden tafels op de zolder) en het lekkere eten dat met grote variatie en telkens goed verzorgd uitgelegd voorbij kwam, maakte dit een zeer aangename avond. Vriendelijke en zeer correcte bediening en zelfs de chef kwam aan het eind nog vragen alles naar wens was geweest. Een volmondig JA was ons antwoord.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Restaurant Maxime Colin bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Maxime Colin geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.