“Lekker”

Restaurant Maxime Colin
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Kraainem
Keukens: Belgisch, Frans
31 maart 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten hier. Wel erg lang moeten wachten op de aperitief (15-20 min), vriendelijke bediening maar kan nog wat professioneler. Leuk om een keertje uit te proberen.

Datum van bezoek: maart 2017

2 februari 2017 beoordeeld

Super eten. Prijs - kwaliteit :top.
Heel sympathieke bediening. Ondanks onze foute boeking zijn ze er in geslaagd om ons toch te ontvangen en een tafel van 8 perfect te bedienen.

Datum van bezoek: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
31 juli 2015 beoordeeld

Vooraf een bemerking voor Tripadvisor. Dit restaurant is gelegen in Kraainem, en ligt noch in Brussel noch in het Brussels gewest, maar wel in Vlaanderen- Vlaams Brabant. Alhoewel er een aparte rubriek "Kraainem" bestaat onder " België-Vlaanderen-Vlaams Brabant-Kraainem", is het restaurant d'Oude Pastorie daar niet terug te vinden. Dus graag een correctie a.u.b.
Wat betreft het onthaal en de bediening is het personeel niet geneigd om Nederlands te gebruiken, alhoewel de website en het menu wel Nederlandstalig zijn. De klanten worden aldus op het verkeerde been geplaatst.
Wat de ligging betreft is dit restaurant zeer mooi en rustig gelegen in een park. De keuken is van een goede kwaliteit en er is een vlotte bediening

Datum van bezoek: juni 2015
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij apprecierden vanavond de rust op het terras. Er waren nog andere gasten, maar net genoeg. Een correct menu van 35 euro, weliswaar met een ietwat beperkte kaart. All in all, goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende locatie

Datum van bezoek: juli 2015
9 juli 2015 beoordeeld

We hebben hier met onze familie gegeten voor onze burgerlijke trouw. Het was uitstekend, lekker, goede service en heel mooi gelegen!

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Restaurant Maxime Colin bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Maxime Colin geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.