“Fijn terras, rustig!”

Restaurant Maxime Colin
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Kraainem
Keukens: Belgisch, Frans
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij apprecierden vanavond de rust op het terras. Er waren nog andere gasten, maar net genoeg. Een correct menu van 35 euro, weliswaar met een ietwat beperkte kaart. All in all, goede prijs-kwaliteit verhouding en een uitstekende locatie

Datum van bezoek: juli 2015

9 juli 2015 beoordeeld

We hebben hier met onze familie gegeten voor onze burgerlijke trouw. Het was uitstekend, lekker, goede service en heel mooi gelegen!

Datum van bezoek: mei 2015
27 december 2014 beoordeeld

Vandaag, zaterdag 27 december 2014, ben ik samen met mijn zwangere vrouw gaan eten bij de oude Pastorie in Kraainem. Daar wij beiden op 1 en 2 Michelin sterren niveau gewerkt hebben houden wij er van om kwalitatief goed te eten en hier betalen we graag extra voor indien de service dan ook goed is. We hadden in verband met het weer (flinke sneeuwval) om 19:00u een tafel voor twee gereserveerd. Toen wij iets voor 19:00 uur arriveerde waren de deuren van het restaurant nog altijd gesloten. We hebben na een aantal minuten kloppen besloten om het restaurant te bellen daar er niemand voor ons open deed. Een foutje kan altijd gebeuren denk je dan. We wisten dus dat we de enige waren op dat moment. Nadat de heer in de bediening onze jas had aangenomen werden we naar onze plek geleidt. Echter de gastheer had zijn laptop en e-mail open staan en zat praktisch naast ons. Toen hij ons aperitief had opgenomen nam hij dan ook plaats achter zijn laptop in het restaurant gedeelte en begon vrolijk te typen. Dit heeft ons dan ook doen besluiten om uit beleefdheid alleen maar een hoofdgerecht te nemen. Prijs kwaliteit voor het eten was oke daar een hoofdgerecht maar 19 euro kost en voor die prijs kan je ook niet meer dan een brasserie gerechtje verwachten. Echter de ambiance die zij proberen te creëren past totaal niet bij hetgeen dat op het bord verschijnt. Wij hadden gehoopt op een mooie romantische avond met ons tweetjes waarbij we goed en rustig zouden kunnen dineren echter stonden we binnen 30 minuten buiten en hebben we vervolgens maar besloten om ergens anders een dessert te nuttigen! Schandalig!!
Wij zullen hier nooit meer een voet over de drempel zetten en raden het eenieder dan ook af om hier naartoe te gaan.

Datum van bezoek: december 2014
19 maart 2014 beoordeeld

Wij tafelden hier met 4 personen, 2 namen het maandmenu, 2 aten à la carte. Het eten was zeer middelmatig van kwaliteit, hele kleine porties, de bediening onprofessioneel en onvriendelijk.
Met een aperitief, een fles witte wijn, een fles water en koffie toe betaalden we uiteindelijk ...312€ !

Datum van bezoek: november 2013
28 december 2012 beoordeeld

Gelukkig las ik al de kritiek op tripadvisor niet en probeerde ik toch dit adres. Van lange wachttijden, te weinig eten en onbrekende gerechten, vuile glazen etc heb ik niets gemerkt. De prijs is misschien iets langs de dure kant maar het restaurant bevindt zich dan ook in een van de duurste gemeenten in de omstreken van Brussel en is prachtig gelegen. De steak ( Iers vlees) en dessert waren overheerlijk. De open haard was aangestoken wat de atmosfeer echt gezellig maakte. In de zaal geeft uit een rotonde waar je prachtig uitzicht hebt op het park.

Datum van bezoek: november 2012

Reizigers die Restaurant Maxime Colin bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Maxime Colin geweest? Deel je ervaringen!