Garib
Den Haag, Nederland

Prima hotel in hartje Winterberg

Beoordeling van Hotel Haus Andrea
4,0 van 5 bollen12 sep 2017 beoordeeld
We hadden dit hotel geboekt met kerst omdat er een zwembad bij zat. Leuk voor onze dochter die gek op zwemmen is.

Hele nette kamer, luxe ontbijt, prachtig zwembad. Op loopafstand van de pistes. Zeker aan te raden. O ja, de wifi was top!
Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Haus Andrea
7.0 km van Hotel Haus Andrea
Roomservice
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Aardig hotel haus. Keurige kamers en verzorgd ontbijtbuffet. Voor koffie en/ of drankje zal men naar het centrum - op loopafstand moeten gaan. Genoeg restaurantjes en plekken voor koffie o.i.d.
Houd in het weekend vooral rekening met gereserveerde plekken - Italiaanse restaurant het Colloseum en het Griekse restaurant zijn favoriet. Dus tijdig reserveren anders is het pech hebben.
Houd er rekening mee dat je in een aantal restaurants niet kunt pinnen

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

Ontbijt erg lekker!
Piste is over de brug en je bent er, voor hele kleine kids (3jr)net te ver om te lopen merkten wij.
Zwembadje en sauna erbij is ook een grote plus.
Kamer was ruim en zeer schoon, vriendelijk personeel en centrum ook dichtbij voor restaurantjes en shoppen. S avonds niet veel te doen in het hotel. Minibar in hal, ook handig!

Datum van verblijf: maart 2017
Marion S, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Haus Andrea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Geachte meneer,

Hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling. Wij zijn blij, dat u en uw familie heeft genoten van uw verblijf bij ons en ons hotel zo mooi vondt. Wij zijn altijd aan het renoveren om onze gasten zo veel mogelijk comfort te kunnen bieden.
Wij hopen uw in de toekomst weer bij ons te mogen begroeten!

Beoordeeld op 7 maart 2017

Fijn hotel, maar wel met enkele verbeterpunten:wifi werkt niet, sauna en zwembad beperkt open, in 8 dagen geen variatie in geuren in de sauna, in de avond kon ik nergens iemand bereiken ook niet per telefoon

Datum van verblijf: maart 2017

Geachte basv440,

hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Natuurlijk nemen wij uw kritiek heel serieus. Tot nu toe zijn er in deze onderdelen nog geen problemen op te treden maar toch zullen wij natuurlijk uitvoerig over deze dingen spreken en deze analyseren om te kunnen zien waar fouten of problemen zijn en hoe wij deze kunnen oplossen of verbeteren. Met betrekking tot de WiFi hebben wij technical support aangevraagd om de problemen op te sporen. Het spijt ons heel erg, dat hier problemen zijn opgetreden , want het is voor ons van zelf sprekend dat iedere gast altijd gratis WiFi ter beschikking heeft. Variaties bij de geur in de sauna hebben wij ter akte genomen en bij uw volgende verblijf zult u hiervan kunnen genieten. Hartelijk bedankt voor uw suggestie. Natuurlijk zijn wij ook s'avonds bereikbaar, hier zullen wij met onze team bespreken wat er voor een probleem is geweest!

Beoordeeld op 1 februari 2017

Echt Duits hotel, ietswat gedateerd interieur, maar op enkele minuten lopen van piste en dorpje. Parkeren (gratis) voor de deur. Locker te huur onder aan piste zodat je niet op skischoenen hoeft te lopen.

Datum van verblijf: januari 2017

Geachte jace755,

van harte bedankt voor uw goede beoordeling. Het klopt, onze locatie is heel mooi. Wij zijn blij, dat uw van de voordelen heeft genoten en zo een heel mooie verblijf heeft gehad. Op dit moment zijn we weer bezig met het renoveren van enkele kamers. Wij wild niet outbakken zijn en u zult genieten van uw verblijf in onze hotel en kunnen ontspannen. Win zijn heel bemoeid voor onze skiërs de best mogelijk voorwaarden te kunnen bieden. Zo is het voor ons vanzelfsprekend dat uw gratis kunt parkeren en wij een kamer tee beschikking stellen waar de kleding kan drogen.

Nog eens bedankt voor uw feedback en vriendelijke groeten uit het sauerland

Beoordeeld op 25 januari 2017

De bediening was uitstekend net zoals het ontbijt s'morgens. Ideale locatie dicht bij de pistes en het centrum. Voor iedereen een echte aanrader dit hotel.
Kamers schoon en modern ingericht.
De mensen zijn erg behulpzaam met alles.

Datum van verblijf: januari 2017

Geachte Henry,

Wat een leuke beoordeling! Het positieve feedback geven wij heel graag door an onze personeel. Service is voor ons een van de belangrijkste punten! Wij zijn elke dag opnieuw heel bemoeid uw verblijf zo fijn als mogelijk te maken. Zoveel te meer zijn wij blij dat u van uw verblijf heeft genoten. Desondanks werken wij altijd eraan om nog beter te worden. Als u nog suggesties voor ons hebben horen wij het graag! Wij zullen deze dan in onze vergadering bespreken.

Uw Team van het hotel Haus Andrea