Liliane H

Om zeker nog eens terug te gaan

4,0 van 5 bollen25 sep 2021 beoordeeld
Zeer mooie,propere en ruime kamer
Lekker 4 gangen diner
Romantische sfeer
Goede ligging t o v het centrum
Kleine details die het hem doen....
Proper

Ontbijt was tafelbediening,bij het inchecken werd gevraagd om aan te duiden wat je wou,sekt hebben we niet gekregen en tafeltje was wat klein om alles op te zetten.
Datum van verblijf: september 2021
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
5.0 km van Hotel Liebesglueck - Genießen zu Zweit
4.6 km van Hotel Liebesglueck - Genießen zu Zweit
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 2 september 2020

We zijn niet in het hotel geweest maar na twee goede ervaringen in het Steakhaus nu Restaurant Astenblick bezocht. Echt ook heerlijk gegeten. Je kon uit drie opties kiezen en er was nog buitenom wild. Die hebben we gedaan en zeker geen spijt van gehad. Vooraf, amuse, tonijn poke-bowl en linzensoep, oh ja een broodje in hartvorm met kruidenboter. Daarbij een mooie 2014 Riesling gedronken, wat een feest. Glaasje rood bij het wild, topper. Afronden met een tiramisu. Dan gaat nog de eigenaar/manager/kok/manusje van alles Dirk piano spelen, wat een fantastische gast zeg. Lekker meezingen. Toen moest hij weer verder en werd het stokje spontaan door een van de gasten overgenomen. Veel gelachen, gezongen en bovenal genoten. Wij komen zeker weer...

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we niet hartelijk ontvangen door een vrouw, kinderen waren weinig/niet welkom en taal aanpassen was moeilijk. Een dure menu, hapjes die al uitstaat van de middag voor het avondeten, het eten was wel lekker.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

Een heel leuk hotel met super service ,lekker eten en supervriendelijke bediening een aanrader 👌even er tussen uit ? Dan is hotel liebesglueck echt een aanrader ontbijt zalig het avondeten was heel verzorgd en echt lekker 😍

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een drie daagse arrangement genomen, deze was helemaal in het teken van liefde. Dit was echt fantastisch. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en gastvrij. Ze hebben persoonlijke aandacht voor alle gasten en zorgen dat je een geweldig verblijf hebt. Een aantal kunnen ook nederlands spreken. Bij aankomst kregen we de gelegenheid om zelf 3 soorten kamers te bekijken en eentje te kiezen. We hebben voor de reguliere kamer zonder toeslag gekozen, want deze was ook mooi. Alles is schoon en verzorgd. Op de kamer ligt er een badjas met een bonbon klaar. 'ochtends krijg je bij het ontbijt gebakken ei in de vorm van een hart. De broodjes zijn super lekker en zacht en smaken geweldig met boter. Hun rooibos thee is ook aan te raden en het 3 gangen diner is geweldig. We hebben in allebei restaurants van het hotel gedineerd, dit was in het arrangement inbegrepen. Heerlijke candle light dinner met op de eerste avond live piano muziek, super romantisch. Wij vonden vooral de soepen die we als voorgerecht kregen echt overheerlijk. Bij het arrangement zit er ook 2 uur prive sauna bij, dit is echt fantastisch en veel meer dan ik verwacht had. Een uitgebreide kamer met alle sauna benodigdheden, ligbedden, stoelen, scrubspullen, muziek die je kunt opzetten etc. Al bij al, we hebben drie hele mooie romantische dagen in het hotel gehad. De tuin is mooi in de herfst om in de schommel onder de boom te zitten. Een top hotel arrangement die wij aan alle verliefde stellen aanraden of stellen die quality time met elkaar willen doorbrengen. Het hotel is centraal gelegen en als onderdeel van het arrangement, hebben we een sauerland summercard gekregen. Hiermee hebben we verschillende activiteiten in de directe omgeving gratis kunnen doen, zoals met een treintje naar een park waar we op een panoramabrug zijn geweest, een stukje hebben gewandeld in het prachtige herfstbos, rodelbaan gereden en in de zitliften een rondje gemaamt. De prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend en daarom verdient hotel Liebesglück 5 sterren!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Zeer aangename week doorgebracht in hotel Liebesglueck. Zeer ruime en propere kamers, ook de 1-persoonskamer moest niet onderdoen. Enig minpuntje was het ontbreken van een frigo op de kamer, maar je kan wel 24h/24h gekoelde dranken van het hotel krijgen.
Zeer uitgebreid ontbijt met ruime keuze aan brood en beleg, verse fruitsalade, teveel om op te noemen. 's Avonds een lekker viergangenmenu met keuze uit drie hoofdgerechten. Keuken-team verdient een dikke pluim ! Bediening tijdens ontbijt zeer vriendelijk en efficiënt, 's avonds eerder traag en bij momenten chaotisch.
Ideale ligging in het centrum van Winterberg met vele winkels, restaurants en cafés in de buurt. Ook vele zeer goed aangeduide wandelwegen die vlakbij hotel vertrekken.
Zeer rustige sfeer in het hotel, want is enkel voor 16 jaar en ouder.We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad en keren graag terug.

Datum van verblijf: augustus 2018