I1850CUtony

gezellig familiehotel

Beoordeling van Hotel Forsthaus
4,0 van 5 bollen3 feb 2023 beoordeeld
prima ontbijt en avond eten , wij misten wel een bar om tijdens de dag iets te drinken
en klein nadeel is wel dat je s avonds nog naar buiten moet om naar de kamer te gaan
zeker in de winter , zeer vriendelijke mensen
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
Geen aanbetaling vereist
5.7 km van Hotel Forsthaus
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 10 januari 2023

Het was een leuk familiehotel met een goed ontbijt en avondeten. Eigenares is zeer hondvriendelijk. Wij hadden een probleem met de geur in kamer 26. Douche was zeer goed. Men kan parkeren bij het hotel zelf. Niet ver van het centrum van Winterberg.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 18 september 2022

Voor de start van onze fietsvakantie van Winterberg naar Amsterdam hebben één nacht in dit hotel geslapen. Een erg goede keus. Dicht bij het station, dicht bij het centrum van Winterberg en dichtbij de bron van de Ruhr. Goed bed, een goed sanitair en een heerlijk ontbijt. En een overdekte plek voor de fietsen.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Geweldig gastvrij hotel. Ook onze twee honden waren meer dan welkom. Ontbijt was helemaal geweldig, alles voldoende en vers. Heerlijk !!Kamers schoon en ruim.
Ook dicht bij centrum en natuur. Zeker aanrader!!!

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 12 mei 2022

Heerlijk verblijf gehad, ook onze 2 honden waren erg welkom. Prachtige kamer met balkon. Lekker ruim, en fijn bed. Badkamer ook voorzien van alle gemakken.
Ontbijt was uitgebreid en erg lekker.
Op loopafstand van het centrum. En direct vanuit het hotel de Start van dierse wandelingen.
Ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam!

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 14 maart 2022

Wij waren hier voor een skivakantie. Het is een super fijn hotel, personeel is erg aardig. Het was een kleine 5 min met de auto naar de piste toe. Je kan naar het centrum lopen. Wij hadden een Deluxe kamer nr. 28. Dit was een fijne kamer, erg ruim. Ontbijt was niet super uitgebreid maar alles was er wat je nodig had. Diner was ook erg goed, kregen alleen het eten super snel achter elkaar. Wij hebben een erg fijn verblijf gehad. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: maart 2022