153 US$
eDreams
Priceline
FindHotel
Beoordeeld op 28 juli 2020

Prima, gastvrij hotel. Goed gelegen vlakbij het centrum. Lekker eten en drinken en fijne schone kamers.
Goed ontbijt en een fijn restaurant.
Kan het dus aanbevelen; prachtige wandelingen te maken in de omgeving.

Datum van verblijf: juli 2020
Elke Ertel- Kunze, Inhaber van Hotel Forsthaus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2020

Beste gast, bedankt voor je mooie beoordeling van ons hotel. We zijn blij dat u zich op uw gemak voelde. Elke Ertel-Kunze en team kijken ernaar uit je weer te zien.

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier met ons gezin geweest en hadden twee kamers. Een deluxe kamer nr 28, die zeer ruim is met apart zitje en klein balkon
Badkamer is ruim maar kleine douche.
Keurig en zeer proper hotel. Zeer vriendelijk personeel.
Ontbijt is uitgebreid en keurig verzorgd. Lang uitslapen is er niet bij want ontbijt is tussen 8.00 en 10.00.
Er is geen aparte bar zoals vermeld maar wel een restaurant waar je wat kunt drinken
Uitvalsbasis richting centrum prima.
Je loopt in 10 minuten naar het centrum. Hotel is rustig gelegen en is klein van opzet
Er is een wellness met Finse sauna en kleine infraroodcabine. Let op voor badjas betaal je een huur van 5 euro. Bij deluxe kamer gratis badjas.
Handdoeken bij sauna zijn wel gratis.
Wellness is niet erg groot max voor 4 personen
Wij hebben een prima verblijf gehad bij Forsthaus en komen er graag terug!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019

Leuk hotel op wandelafstand van het centrum. Mooie en nette kamers met goeie douche. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, lekker avondeten. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Bij een volgend bezoek aan Winterberg komen we hier zeker terug.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019

alles gewoon goed en keurig netjes. Eten en drinken bij het ontbijt ruim voldoende aanwezig. Het hotel ligt op een rustige plek en geen doorgaand verkeer.Bedden waren prima in orde.en een parkeerplaats waar je niet voor hoeft te betalen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier verbleven voor een midweekje met mijn dochter.
Heel goed hotel met zeer gastvrije eigenaren.
Goede kamers en een restaurant waar verse gerechten worden geserveerd.
Ontbijt zeer goed verzorgd, een goede basis om er vervolgens een dag op uit te gaan. Mooi wandelgebied vlak voor het hotel waarin je afdaalt naar de beneden gelegen “ rivierbedding” en het Bodensee meer.
Verder veel te beleven in winterberg en centrum op nog geen 10 minuten lopen vanaf dit hotel.
Een echte aanrader voor een actief uitstapje in dit mooie deel van Duitsland.

Datum van verblijf: augustus 2019