Henk H
Epe, Nederland

Heel mooi resort maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Beoordeling van Dorint Resort Winterberg
4,0 van 5 bollen1 apr 2024 beoordeeld
Voor de eerste keer Dorint Winterberg bezocht, nadat wij al meerdere keren gebruik gemaakt hebben van een hotel van de Dorintketen. Ook deze keer stelde ons de kwaliteit van de kamer weer erg tevreden. Wij hadden een kamer geboekt en kregen een free upgrade naar een appartement. Deze zijn heel mooi uitgevoerd en kennen een oppervlakte van ruim 50m2 met een balkon. Alles zag er nog nieuw uit! Geen opmerkingen. Wat tegenvalt is dat er geen tussentijdse schoonmaak is en geen dagelijkse of tweedaagse handdoekenwissel. Daar moet je expliciet naar vragen.
Ontbijt is goed en uitgebreid. Dorint kent de mogelijkheden van een digitale checkin en checkout. Het was nog beter geweest als dit vooraf ook mogelijk was geweest met het parkeren. Parkeren kost overigens € 9,- per dag.
Door de steile hellingen en de vele trappen is dit hoteresort niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Voor ouderen zou er een mogelijkheid moeten zijn een kamer of appartement met voorkeur te boeken.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
, Owner van Dorint Resort Winterberg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 28 apr 2024
Beste 350henkh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen over uw verblijf bij Dorint Winterberg. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van de kamer en dat u een upgrade naar een appartement werd aangeboden. We waarderen uw feedback over onze digitale in- en uitcheckmogelijkheden en de parkeerkosten.

Bij Dorint willen we ervoor zorgen dat alle gasten zich zo comfortabel mogelijk voelen. Hoewel dit resort misschien niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, bieden we een aantal andere accommodaties die beter aansluiten bij de behoeften van elke gast. Als er iets anders is dat we in de toekomst voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en uw loyaliteit aan Dorint Hotels & Resorts!

4.2 km van Dorint Resort Winterberg
3.1 km van Dorint Resort Winterberg
Restaurant
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 3 maart 2024

Leuke accommodatie! Lekker dichtbij Winterberg en andere uitstapjes. Onze magnetron/oven deed het niet en wij kregen pizza’s van het huis. Veel te gek! Maar ontzettend attent.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader om hier te verblijven!

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 14 februari 2024 via mobiele applicatie

Vonden de kamer prima, mooi ingericht, het restaurant savonds was ver beneden peil, geen groente, geen verantwoorde kindermenu’s, veel te duur (met name Hp gasten) voor wat je krijgt. Volgende dag lunch, kaart van niks, voor kinderen niets te krijgen van een fatsoenlijke maaltijd.

Datum van verblijf: februari 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 28 april 2024

Beste Nymvan,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling bij ons achter te laten. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en stellen het op prijs dat u uw opmerkingen over ons restaurant onder onze aandacht heeft gebracht. In ons hotel streven we ernaar om uitstekende klantenservice en hoogwaardige eetervaringen te bieden. Wij begrijpen dat dit tijdens uw verblijf niet het geval was en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat hierdoor ontstaat.

Wij heten u graag in de toekomst weer welkom.

Beoordeeld op 21 januari 2024

Verblijf in een twee persoons kamer in het hotel gedeelte.
Ruime en nette schone kamer. Harde matrassen, fijn kussen. Prima douche.
Goed en uitgebreid ontbijt. 3 gangen diner was goed maar beperkte keuze. Sauna prima maar niet mooi ingericht.
Minpunten,. De Duitse gemoedelijkheid zul je hier niet vinden daar is het te massaal voor.
Prijs, kwaliteit duur. Ruim 9 euro voor een glas wijn!

Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Beste 418hesterh,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze ruime en schone tweepersoonskamer, de comfortabele kussens, de uitstekende douche en het uitgebreide ontbijt. We waarderen ook uw feedback over de beperkte keuze bij het 3-gangenmenu.

We zijn er trots op een vriendelijke sfeer voor al onze gasten te bieden en streven ernaar elke bezoeker een warm welkom te geven.

Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We hopen u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 januari 2024

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf van 3 nachten bij Dorint Resort Winterberg. De kamer was gezellig en voldoende ruim. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad water was aangenaam warm. Het ontbijt was uitgebreid en open tot 11 uur. Het hotel ligt aan een ski piste. Spijtig genoeg was er geen voldoende sneeuw.
Wat ik een beetje heb gemist in dit familie hotel was een speelzaal voor de kinderen.

Antwoord van management:Gereageerd 4 weken geleden

Beste martine1232018,

Bedankt dat u uw ervaring bij Dorint Resort Winterberg met ons heeft gedeeld. We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met uw 3-nachten verblijf. Ons personeel staat altijd klaar om te helpen en een aangename sfeer te bieden. We zijn ook blij dat u de gezellige kamers, het warme zwembadwater en de uitgebreide ontbijtmogelijkheden tot 11 uur hebt gewaardeerd.

We begrijpen dat onze locatie op een skipiste niet genoeg sneeuw bood voor de gewenste ervaring. We streven ernaar activiteiten en voorzieningen te bieden die aan alle wensen van onze gasten voldoen, en we verontschuldigen ons als we hierin tekort zijn geschoten.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, we waarderen het zeer!

Dorint Resort Winteberg

Beoordeeld op 5 januari 2024

Vanaf aankomst in het huis geen internet en dus ook geen Netflix, Nintendo’s enz. In een huis met 3 kinderen tijdens regenachtige dagen is dit niet vol te houden. Meerdere keer gemeld aan de receptie. Toegezegde monteur is nooit verschenen, de manager van het hotel was tot 2x toe niet beschikbaar op toegezegde tijd en heeft niet de moeite genomen om mij terug te bellen. Het hotel reageert ook niet op schriftelijke klachten per e-mail. Als we dit hadden geweten hadden we deze accommodatie nooit geboekt.

Huis was verder prima, alleen geen oven aanwezig, karig servies en de tweepersoonsbedden lagen oncomfortabel met een spleet tussen de matrassen. Geen vaatwastabletten, doekjes etc aanwezig. Het bubbelbad in het zwembad werkte niet en het water zat vol met haren.