WimHobbelink
Oranjewoud, Nederland

Aantrekkelijk geprijsd, lekkere wellness

4,0 van 5 bollen11 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
De wellness en het zwembad zijn onderdeel van het hotel complex. Ook als externe gast kun je van de wellness gebruik maken. De toegang was € 14 pp (met sauerlandcard € 2 korting). We hadden dan 3 uren toegang tot de wellness en het zwembad. Ruim opgezet en zeer schoon. Bistro aanwezig maar op donderdag gesloten. Een leuk uitje op een regenachtige dag!
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Oversum - Vital Resort Winterberg
6.8 km van Oversum - Vital Resort Winterberg
Roomservice
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 15 september 2023 via mobiele applicatie

Goede ligging op wandelafstand vanstadscentrum
Mooie architectuur en goede keuken ter plaatse
Rust en goed uitgebouwd Spa centrum en 25 m zwembad binnen en buiten
Uitvalsbasis voor fietstochten in de bossen of Bikecenter Winterberg voor de avontuurlijker Mtb ers
Wandelen in alle rust
Golf op wandelafstand

Kamertip: Neem de Mtb mee of huur hem ter plaatse
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2021 via mobiele applicatie

We hebben hier enkele dagen verbleven om te komen skiën. Dit staat aanbevolen op TripAdvisor als een van de betere hotels in Winterberg.

We waren toch wat teleurgesteld in enkele zaken :

- whirlpool erg koud. Er werd regelmatig van geklaagd door verschillende mensen in de welness, bijgevolg zat ook niemand ooit in de whirlpool. (Dit is ook enkele malen doorgegeven aan de receptie)

- niemand spreekt Engels. Hoewel je niet verwacht dat iedereen vlot een tweede taal spreekt hoopten we toch op meer in het betere hotel van een toeristisch oord. Telkens als ik uit noodzaak in het Engels ipv Duits begon bleven ze je met starende ogen aankijken. Ook aan de receptie hebben ze geen enkele notie van Engels.

- kamerjassen meer dan versleten.
- kamer jongen kwam aankloppen en vragen als hij mocht beginnen poetsen terwijl we duidelijk nog in onze pyjama op kamer zaten. (En vroeg het een tweede keer toen ik eerst neen zei... "Zeker?" )

Goeie dingen:

- top ontbijt
- betaalde massages ook kwalitatief en professioneel

Algemeen niet slecht, maar duur voor wat ze geven. Zou al wat verschil maken als ze aan de receptie je met de glimlach zouden ontvangen ipv papierwerk te doen en te pretenderen dat je de mensen aan de balie niet ziet staan ..

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 25 november 2019

Geen gezelligheid binnen, kille uitstraling, sommig personeel weinig vriendelijk (niet eens gedag of fijne avond wensen). Mer uitzondering van Frau Kahn... zeer vriendelijk en behulpzaam!!
Leuk om een keer gezien te hebben maar hoeft voor ons geen tweede keer. Bovendien vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding te hoog.

Kamertip: Kamer vanaf 4de verdieping aan dalzijde vragen
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 23 november 2019

Wil je naar een fijn welness hotel dan is dit een goede keuze. De sauna's, stoombad alles was top! Het ontbijt was ook prima, helaas vonden wij het restaurant echt tegenvallen. We wilden à la carte eten en hierbij was de keuze erg beperkt (4 voor-, 4 hoofd- en 3 nagerechten) met behoorlijk uitgesproken en prijzige gerechten. Later in de wijnlounge bleek dat je daar ook eten kon bestellen en hier sprak de kaart ons meer aan, jammer dat de hotelmedewerkster deze mogelijkheid niet actief aanbiedt. Die wijnlounge vonden wij erg gezellig en smaakvol ingericht alleen het was er net iets te donker. Het hotel is op loopafstand van het centrum van Winterberg en er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Even met het gezin er tussen uit zijn!! Daar is het oversum vital resort meer dan geschikt voor! Schone bad- slaapkamers, prima bedden (wel warm op de kamers) Heerlijk zwembad voor zowel groot als klein, fijne wandeltochten en voor de actievere sporter het Bike park. Het ontbijt is goed en heeft ruime keuze.

Op wandelafstand is het centrum van winterberg met genoeg eetgelegenheden voor ieder moment.

Datum van verblijf: juli 2019