rudelke
Stramproy, Nederland

Een dikke 10 op alle vlakken!!

Beoordeling van Landhotel Fernsicht
5,0 van 5 bollen28 mei 2023 beoordeeld
Wat een super goed hotel en prachtig gelegen, fijne en ruime kamers met prachtig uitzicht op het dal/pistes. Echt fantastisch uitgebreid ontbijt met een vers gebakken spiegelei met spek wat ze speciaal voor je maken. Dit is een echte aanrader want wie dit niet in orde vind kan het nergens vinden. Dikke 10 voor ons!!!
Datum van verblijf: mei 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Landhotel Fernsicht
  • Agoda.com
3.7 km van Landhotel Fernsicht
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 15 augustus 2022

Intiem hotelletje gerund door een vriendelijk Nederlandse eigenaar. Schone kamer die van alle gemakken is voorzien.
Verrassend was het zeer uitgebreide ontbijt dat ook op het zonovergoten terras kon worden genuttigd. Het hotel was vol bezet waardoor het parkeerterrein voor het hotel geen plaats leeg had en wij de auto een 30 meter verder parkeerden.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door Roland de eigenaar. De ligging van het hotel is prachtig en je kijkt uit over het dal. Mooie schone kamer en badkamer. Het ontbijtbuffet is uitgebreid met veel lekkers. Roland geeft leuke tips waar je lekker kunt eten of waar je heerlijk kunt wandelen.
Wij komen graag een keertje terug!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

De familie Vogels heeft het zeer goed voor elkaar. Alles tip-top! Heerlijke kamer, van alle 3*-gemakken voorzien, met een klein maar fijn zitje op het terras. Flesje wijn op de kamer? Geen probleem. Wordt door de zoon goed geregeld, met uiteraard een top wijnglas! Het ontbijt laat niets te wensen over. Het zorgt dat je je dag goed kan beginnen.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht. Kamers zijn gezellig met fijne bedden en het uitzicht is geweldig mooi. De sfeer in het hotel is fantastisch en de eigenaren zullen alles doen om het je naar de zin te maken. Ton en Ellis bedankt dat jullie van ons weekend voor de verjaardag van opa een onvergetelijke herinnering hebben gemaakt.
Els

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk lang weekend gehad in landhotel fernsicht! Prachtig uitzicht en ontzettend gastvrijen eigenaren! Het is een hotel maar geeft een ontzettend huiselijk gevoel. Alle voordelen van een hotel en een huisje!

Datum van verblijf: september 2017