Renever
Amsterdam, Nederland

Uitstekende kamers. Badkamer compleet met douche, bad, toilet en bidet. Zeer verzorgd.

Beoordeling van Hotel-Clemens
4,0 van 5 bollen8 okt 2018 beoordeeld
Even een paar dagen Sauerland met de motor. Wat een heerlijk hotel. Kamer en badkamer (met bidet) waren uitstekend verzorgd. Ongedwongen maar professionele sfeer. In de keuken een geweldige chef, die ons een heerlijk diner heeft bereid. De volgende ochtend van een verrukkelijk, meer dan weldadig (zalm) en compleet ontbijt genoten. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Tripadvisor
  • Booking.com
3.0 km van Hotel-Clemens
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Vooral de kamers waren een pluspunt! Onze kamer (3) was zeer ruim en goed uitgerust met bijvoorbeeld een minifrigo. Gezellige stijl, typisch Duits. Babybedje gratis. Bad en douche aanwezig. Uitgebreid ontbijtbuffet, verse broodjes. Vriendelijke bediening bij het avondeten, maar soms moest je ze echt gaan zoeken om iets te vragen. Aanwezigheid sauna en zwembad is meerwaarde bij slecht weer, maar geen badjassen of extra handdoeken aanwezig op de kamer.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 oktober 2017

Wij verbleven een weekend in de 'Superior Zimmer'. Dit is een nieuwe, mooie en propere kamer.

Het ontbijt was prima in orde: een uitgebreid buffet met veel keuze.

We kregen (gratis) een babybedje op de kamer en een babystoel bij het ontbijt en avondeten.

Bij het afrekenen bleek er een rekening van in de bar bij te zitten die niet van ons was. Nadat we dit gemeld hadden, werd dit snel terugbetaald.

We hebben het zeer naar onze zin gehad in hotel Clemens.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 september 2017

Met vrienden gaan eten en alles was lekker en zeker voldoende , wij hebben daar niet geslapen , snitzels heel lekker en de champignonsoep overheerlijk , een aanrader als je daar in de buurt verblijft .

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017

Voor ik ga beginnen wil ik nadrukkelijk stellen dat wij NIET in het hoofdgebouw van Hotel-Clemens hebben verbleven, maar in een zg. Ferienwohnung. Deze, bestaande uit een aantal appartementen, zijn gelegen aan de overkant van de straat.
Wij werden vriendelijk ontvangen en, ondanks dat wij vroeg waren, lag de sleutel klaar.
Wij kregen FeWo 4 toegewezen op de bovenste verdieping van het gebouw, wat minder handig met twee honden in ons gezelschap maar goed.
De eerste indruk was dat het schoon en keurig opgeruimd was. Twee slaapkamers waarvan één met een tweepersoons bed en één met een eenpersoons bed (op onze boekingsinfo van Booking.com stond dat de slaapkamers waren ingericht met tweepersoons bedden, maar dat hoeft natuurlijk niet aan het hotel te liggen)
De twee banken in de woonkamer waren dmv. opgemaakte toppers te gebruiken als slaapbank. Alle comfort was aanwezig in het keukentje tot een vaatwasser aan toe.
Minpuntje vonden wij dat er wel heel weinig glaswerk aanwezig was (twee longdrinkglazen slechts) en dat een aantal meubelstukken de tand des tijds niet helemaal goed had doorstaan (van twee kasten zaten de deurtjes niet vast, en van een stoel bij de eettafel zat de leuning los)
Raadzaam om het balkon te mijden want dat vond ik er gammel uitzien.
Verder goeie bedden (de normale bedden dan) en heerlijk rustig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Het restaurant van dit hotel bezocht.
Hier heerlijk gegeten. Restaurant bestaat uit verschillende zaaltjes.
Uitgebreide kaart, met uitstekende locale gerechten van prima kwaliteit. Grote porties
Komen hier zeker vaker terug

Datum van verblijf: april 2017