“eenvoudige keuken maar lekker en goede bediening”
Beoordeling van Nordhang Jause

Nordhang Jause
Geclassificeerd als nr. 24 van 82 Restaurants in Winterberg
19 maart 2020 beoordeeld

Tijdens skiweekendje hier 2 keer geweest. Keuken is eenvoudig maar lekker. Bediening zeer vriendelijk. Prima tentje dus!

Datum van bezoek: maart 2020

7 augustus 2019 beoordeeld

Eenvoudig eten, maar lekker en niet duur.
Aardige bediening.Ook voor mijn hond.

Hond kreeg meteen een bak water en het zonnescherm werd
meteen voor ons open gedaan zonder dat wij daarom moesten vragen.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 februari 2019 beoordeeld

Er zijn in Winterberg niet veel sleepliften, maar één daarvan komt uit bij Nordhang Jause en dat hebben wij veel te laat ontdekt. Wat een leuke hut is dit. Gewoon bij elkaar aanschuiven en je laten verwennen door het vriendelijke, geduldige personeel. Daarbij komt nog het eenvoudige, maar prima eten dat hier wordt geserveerd. Gewoon top!

Datum van bezoek: januari 2019
30 januari 2019 beoordeeld

Super leuk plekje aan de piste voor een hapje en een drankje.
Vriendelijke bediening, goed eten voor een goede prijs
Helaas geen mogenlijkhied om te pinnen.

Datum van bezoek: januari 2019
15 oktober 2018 beoordeeld

Het was druk dit weekend met het mooie weer. We moesten hierdoor wat lang wachten, maar het personeel was erg vriendelijk en het eten en drinken prima. We hebben hier heerlijk buiten in het zonnetje zitten lunchen.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Nordhang Jause bekeken, bekeken ook

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Nordhang Jause geweest? Deel je ervaringen!