William Klaassen
Amstelveen, Nederland

Een fijn hotel met alles tot in de puntjes verzorgt

Beoordeling van Landhotel Grimmeblick
5,0 van 5 bollen6 jan 2022 beoordeeld
De gast vrijheid van dit familie hotel waar je alles echt alles vindt was gewoon thuis komen, wij waren er met zijn drieën en hebben genoten van een geweldige wellness heerlijk ontbijt en diner bijzonder gevarieerd en leuke thema kamer
Datum van verblijf: januari 2022
Kamertip: De keuze is reuze diverse thema’s en het uitzicht is rondom landerijen of tuin zicht
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
  • Agoda.com
7.7 km van Landhotel Grimmeblick
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 31 december 2021 via mobiele applicatie

Een hoteleigenaar die met zijn gezin al 30 jaar hun ziel en zaligheid heeft gestoken in een gezellig hotel waarbij elk hoekje en muurtje is voorzien van led verlichting. Zelfs achterop de Samsung tv zit led geplakt om ambient light na te bootsen. De eigenaar is technicus, administrateur, kok, entertainer, etc.
Hierdoor kan het gebeuren dat wellness ruimte gebreken vertoont; douche 1 werkte niet, doucheputje bij zwembad stroomt niet door, jacuzzi stinkt naar schimmel, zoutwater zwembad is alleen open tussen 15.00 & 18.00 uur en er ligt een zwembadrobot met kabel in het water. Overal hangen camera’s…

De prijs/kwaliteit verhouding klopte mijn inziens niet. 2 volwassenen en 2 kinderen op 1 hotelkamer waar een slaapbank moest worden gebruikt voor de kinderen waardoor er nauwelijks loopruimte was. 1 gecombineerde (3M3) badkamer (wastafel/douche/toilet) waarbij mengkraan douche bijzonder heet was. (Verbrandingsgevaar).
Nooduitgang trappenhuis is moeilijk te bereiken (zie foto).
Half pension mogelijk (ontbijt + diner excl. drankjes). Op Tripadvisor staat gratis ontbijt, maar dit is absoluut niet zo. Visa en American Express worden niet geaccepteerd.

Kamertip: Wil je een bijzondere “erlebnis” dan ben je hier goed. Wil je een goede prijs/kwaliteit dan raad ik je aan even verder te kijken.
Datum van verblijf: december 2021
Edouard Leenaert, Inhaber van Landhotel Grimmeblick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2022

Hallo wij hebben meteen nagekeeken alle douches funktionieren buiten de buiten douche want die ist vanwegen de minusgraden-6 buitenbedrijf daarom ook het douche putje gevroren Jacouzi ruikt naar ozon omdat daarmee het water behandelt wort. Het schwemmbad was alleen op de aanrijs dag van 15 tot 18 geopend alle ander dagen van af 10 Uur De schwembad roboter op 6 Volt werkend was de eerste dag aan het werk omdoor de strom van s´middags de bladeren eruit te halen. EnKameras wij alle water operflakten zijn Plicht in duitsland. Evenso dat het warm water mindest 60 graad hebben moet Damee geen Legionellen kunnen ontstaan voor ingestelde Temp kraanen die wij hadden zijn niet meer veroorlooft in Duitsland. De prijs die wij aangeven ist inkl. ontbijt alleen word het op der rekening extra uitgewesen daar het een andere belasting Group is. Raar is dat U ter plaatse niks gezegt heeft dan hadden wij u dat verklaaren Können. Overigens Uw kaamer hat 33 QM. Sorry dat ons NL niet zo goed is.

Beoordeeld op 14 maart 2018

Prima hotel. Veel welness voorzieningen, mooie omgeving en prettig personeel. Schone, ruime en gevarieerde kamers,Diner is gevarieerd en huisgemaakt, ontbijt is ruim voldoende. Hotel is bijzonder ingericht waardoor je soms in een museum of een rariteitencabinet waart.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 8 februari 2018

Goede prijs, grote schone kamers, iets gedateerd maar zeker waar voor het geld. Goede bedden midden in de rust. Je zit zo in Winterberg. (ski) En lekker gegeten en s vonds nog even aan de bar gezeten.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat is dit een leuk hotel. Van alles te zien binnen en buiten. We kwamen hier om te kegelen. Kegelbaan ligt in de kelder waar er ook film wordt gekeken. Erg leuke baan! We kwamen hier terecht door de Sauerland pas.

Datum van verblijf: oktober 2017
grimmeblick, Inhaber van Landhotel Grimmeblick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Dank U wel dat het bevallen heeft

Landhotel Grimmeblick het iets andere Hotel

Fam Leenaert en Team

Beoordeeld op 12 februari 2017 via mobiele applicatie

Half februari 2017 2 dagen hier overnacht, erg tevreden. Het is nog geen 5 min rijden vanaf parkeerplaats 6 Winterberg. Eten was heerlijk, het hotel was erg mooi ingericht en de accommodaties waren super. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde alleen
grimmeblick, Inhaber van Landhotel Grimmeblick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dank U voor uw waardering

Het Grimmeblick Team