Angelique B

Geen goede service

Beoordeling van Aktiv Hotel Winterberg
2,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeld
De kamer met 2 losse bedden is waardeloos
De gordijnen hagen half los en er zit schimmel op de kastjes
Wij hebben de eigenaar hierop aangesproken omdat wij €20,- extra moesten betalen
Hij verklaarde dat er met Enjoy hotels contact moest worden opgenomen omdat hun de prijzen betalen
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Restaurant Alt Amsterdamer Stuben
3.5 km van Aktiv Hotel Winterberg
3.3 km van Aktiv Hotel Winterberg
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 27 november 2023

Wij zijn met 3 zussen en de bijbehorende zwagers in Activ Hotel Winterberg geweest.
Ondanks dat de bezetting laag was hebben wij zeer genoten van het verblijf. Mooie kamer, prima eten en heel gezellig personeel.
Voor de muziek avond hebben ze ons naar Marleen gebracht zodat we met twee groepen feest konden vieren. Heel gezellig!!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 16 mei 2023

Via Enjoy Hotels een 4-daags arrangement geboekt. Alles verzorgd, maar het is ons geenszins bevallen! Vrijdag aangekomen worden we op de hoogte gebracht van de 'regels' die de komende dagen gelden :-(
We krijgen een tafel aangewezen met andere 4 gasten op 10 cm van de onze. De menu's voor de avond worden ook vast gedeeld..... avond 1 en 4 GEEN keuze maar 'verplichte' hap. Avond 2 en 3 vlees of vis. En overall alles van mindere tot zelfs slechte kwaliteit. In een regulier restaurant was de ober erbij geroepen om te melden dat het niet goed was........ Overigens word er om 6 uur gegeten, niet aanwezig is geen eten. Als een kostschool.
Daarnaast zijn er 'activiteiten' voor de avond; een bingo, een quiz en een wandeling, met nagenoeg alleen Nederlandse gasten. Echt iets om naar uit te kijken.
Dan nog het schoonmaken. De derde dag wordt de kamer gedaan en krijg je schone handdoeken. Als je tenminste niet, zoals wij (!), wordt vergeten..... dus 4 daags arrangement zonder schoonmaken of schone handdoeken. Het lijkt wel een strafkamp :-)
Conclusie: Het is niet duur, maar je krijgt ook bitter weinig!

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij werden ontvangen door de hele vriendelijke eigenaar. Deze deed zijn best om in het Duits ons wat info te geven. Hij begeleide ons ook naar de kamer.

Wij hadden kamer nr. 33, een mooie frisse basic kamer. De badkamer was heel mooi en modern. Ook hadden we een leuk terrasje met een lounge set. We waren met twee maar er was nog een extra bed voorzien. De bedden liggen goed.

Wij kwamen voor een short ski maar ook voor te wandelen is dit hotel ideaal. Aan de overkant van het hotel is een ski verhuur met depot. Heel handig dus.
De ski piste is aan de overkant van de straat.
En na een doenbare wandeling kan je het stadje bereiken. (20 min. stappen)

Het ontbijt is ook basic maar zeker ok voor ons. Ik mis wel nog wat water op de kamer. Gelukkig is het water uit de kraan ook lekker en drinkbaar.

Voor een leuke bar moet je wel naar het stadje wandelen. Je kan er ook perfect met de auto naar toe.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef met mijn twee kinderen in de family room. Niet groot, maar voor alleen overnachten oke. De kamer en badkamer is nieuw; helaas waren de fohn en douchekop stuk.
De nieuwe wellness is prettig na een dag skiën. Ik had alleen niet voor een kleurensauna gekozen; deze doet weinig. De andere sauna is klein, maar prima. De jacuzzi buiten was tot grote teleurstelling van de kinderen kapot, eveneens was de Wi-Fi op de kamer slecht, wat voor kids een domper is.
Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt uitgebreid. Het diner is redelijk, de eetzaal is met veel licht en luide tv niet echt gezellig. De ski-kelder is nat en te weinig banken. De afstand tot de piste is prima te doen. Ondanks de minpuntjes een prima hotel voor een paar dagen skiën!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 april 2017 via mobiele applicatie

Helaas kregen we in het Hotel niet de mooie kamer op de foto maar een oude kamer in een andere gang. De kamer werd niet elke dag schoongemaakt wat op zich prima was, maar bij navragen werden we afgepoeierd door de schoonmaker. WC rollen moesten we zelf in het hotel gaan zoeken. Dat gaf wel weer lekker dat camping gevoel: "ha buurman!".
Na uitchecken werden we wel netjes naar het station gebracht, dat was fijn!

Een paar maanden later kregen we een klanttevredenheids/reclame mailtje. Leuk was dat alle honderden gasten van afgelopen winter in de CC stonden dus het wordt geen probleem om de reünie te organiseren.

Winterberg was erg leuk maar volgende keer sowieso een ander hotel.

Datum van verblijf: januari 2017