Lisa
Eindhoven, Nederland

Fijn hotel op een perfecte locatie

Beoordeling van AVITAL Resort Winterberg
4,0 van 5 bollen8 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
In de zomer hier een hotel geboekt! Goed ontvangen en wij kregen zelfs een betere kamer dan dat wij hadden geboekt! Dit was op de bovenste etage met uitzicht op de parkeerplaats van het hotel. Ontbijt hadden wij erbij geboekt, dit was heerlijk en voldoende variatie. 1 keer gebruik gemaakt van de welness rond een uur of half 6, was toen erg druk maar niet hinderlijk voor ons. Ons enige minpunt waren ons hoofdkussens van het bed, die zijn zo dun dat je er niet lekker op slapen kan. Onze tip is dan ook om je eigen kussen mee te nemen hier naar toe!
Datum van verblijf: september 2022
Kamertip: Eigen kussen voor het slapen
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van AVITAL Resort Winterberg
  • Agoda.com
5.1 km van AVITAL Resort Winterberg
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 29 februari 2020

We hadden een appartement geboekt. Helaas bleken we met twee kids op de derde verdieping te zitten. Das een hoop traplopen met skispullen. Appartement zelf heeft alles wat je nodig hebt. Zelfs extra wc-papier en afwasmiddel/vaatwastabletten!
Het was wel wat gehorig, niet qua stemmen maar hoorde wel afvoer van de boven buren.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Winterberg. Mede door het fijne hotel. Wat een vriendelijke ontvangst, een fijne kamer op de 3e etage en het ontbijt is echt heerlijk! Waarom dan geen 5 sterren? De bedden zijn wat hard en de kussens erg zacht. Daar zou wel wat verandering in kunnen. Met name de kussens. Als die wat harder zijn of eventueel een extra kussen in de kast, dan kan je stuk lekkerder liggen. Verder absoluut een aanrader! Ik kom hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019

Het hotel is goed en rustig. Hotel bestaat uit een hoofdgebouw waar een wellness en restaurant is en bijgebouwen waar je diverse appartementen zijn die erg rustig zijn met goede Parkeer gelegenheid. Service en personeel zijn erg goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 september 2019

We hebben op de 3e etage gezeten. Schuine daken waarbij je wel moet opletten niet je hoofd te stoten. Er was wel een grote 'lounge' bank aanwezig. Douche was vernieuwd. Enige wat miste was een lichtje bij de wasbak. Het ontbijt was goed, net als het zwembad en de wellness faciliteiten.

Kamertip: 3e etage is niet handig voor zeer lange mensen.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een appartement geboekt en waren zeer tevreden. Een keuken met alles wat nodig is, een ruime leefruimte en kamers met gode bedden. Perfekt.
Enoge tegenvaller was dat het zwembad alleen voor de hotelgasten gratis toegankelijk is... de appartement gasten moesten 8€ per persoon betalen! Dit mag wel duidelijker worden vermeld, aangezien wij dat erbij verwachten als er staat dat het complex een zwembad heeft. Daarom 1 ster aftrek!

Datum van verblijf: augustus 2019