Cecilia2691
Zaanstad, Noord-Holland

Heerlijk eten in DAV Haus Astenberg

Beoordeling van Dav Haus Astenberg
5,0 van 5 bollen21 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben hier tijdens een wandeling bij de Kahler Asten geluncht met een heerlijke salade bowl. Heel smakelijk bereid en mooi opgemaakt.
Een paar dagen later zijn wij daarom ook voor het diner terug geweest. Wij hebben toen gekozen voor de gember-wortelsoep en wildstoof met spätzels en appelcompote. Ook dit smaakte weer verrukkelijk en zag er mooi uit.
De ruimte was erg gezellig en het personeel aardig en gastvrij.
Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Meer hotels in bekijken
Beoordeeld op 25 februari 2020

Waren hier met z’n drieën. Mooie ruime kamer met apart gedeelte voor onze dochter. Alles prima verzorgd, goed ontbijt en diner. Ook vegetarische gerechten waren werkelijk verrukkelijk! Echt een aanrader dit leuke hotel in een prachtige omgeving. Helaas hebben we 1 dag kunnen skiën het regende de andere dagen. We hebben heerlijk gewinkeld in Winterberg en Willingen en naar Aqua mundo geweest.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier met Duitse vrienden, voor één nacht, tijdens een cabrio weekend. Zeer vriendelijke ontvangst, uitstekend eten en een prachtige ligging. Absoluut aan te bevelen. Ruime, zeer goed geoutilleerde en schone kamers met fijne bedden. In de zomer mooi wandelgebied.

Datum van verblijf: augustus 2018
Helga K, Inhaber van Dav Haus Astenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Vielen Dank, wir freuen uns sehr über Ihren "rundum"-gelungenen Aufenthalt in unserem Hause. Gerne begrüßen wir Sie wieder einmal hier im herrlichen Hochsauerland, dem traumhaften Wander- und Bike-Eldorado.

Beoordeeld op 15 maart 2018

Echt een wintersportvakantie hotel.Gerund door de eigenaren, die er hard voor werken.
Kamers zijn ruim en erg schoon.Ook erg in de buurt van verschillende pistes, ik was er voor werk,maar volgens mij ook een fijn hotel om de skivakantie in te vieren, trouwens ook een ok ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Helga K, Inhaber van Dav Haus Astenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, das Sie Ihren Aufenthalt genießen konnten - wir wünschen Ihnen dieses auch einmal für Ferien statt Arbeit.

Beoordeeld op 14 februari 2018

Een heerlijk rustige locatie met uitstekend restaurant en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben vier dagen genoten van een ruime mooie kamer. Het ontbijt was heerlijk en we kozen iedere avond voor het speciale gastenmenu; redelijk geprijsd en van een uitstekende kwaliteit. De eigenaresse en haar team stonden steeds voor ons klaar.

Datum van verblijf: februari 2018
Helga K, Inhaber van Dav Haus Astenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Vielen Dank, liebe Gäste. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns sehr gut aufgehoben und in jeder Hinsicht wohlgefühlt haben, was schon der Titel Ihrer Bewertung sagt. Ebenso danken wir auch, dass Sie explizit das gute Preis-Leistungsverhältnis erwähnen, Sie unsere Qualität ganz einfach überzeugt hat.
So sagen auch wir noch einmal sehr herzlich: "Danke" - für Ihren Besuch und die Bewertung.
AstenRose-Landhotel am Rothaarsteig

Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

De ontvangst was zeer vriendelijk de suite die wij hadden was op en top verzorgd ruim en schoon we waren met de auto vast komen te zitten de eigenaress en eigenaar waren zeer behulpzaam het ontbijt is goed wij zijn zeer positief over dit hotel rustig gelegen met de auto sta je binnen 5 minuten in het centrum van winterberg

Sehr geehrte Gäste,

herzlichen Dank. Wir freuen uns, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben und sind gerne wieder Ihre Gastgeber.
AstenRose - Landhotel am Rothaarsteig