AvdB
Heerde, Nederland

Zeer mooi gerenoveerde/gemoderniseerde appartementen, rustgevende sfeer

4,0 van 5 bollen8 mei 2024 beoordeeld
Relaxt personeel, relaxende omgeving, zeer nette en super gerenoveerde ruime appartementen. Naast wintersport is hier dus ook in het 'tussenseizoen' in de lente een fijne plek om de tijd door te brengen. Het Winterbergdorp is 'dorps gezellig', middenstand heeft altijd wel een evenementje om gezellig bij te zijn.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
, Owner van Hapimag Resort Winterberg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 mei 2024
Beste AvdB01

Hartelijk dank u voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een mooie en zorgeloze vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en wensen u het allerbeste.

1.2 km van Hapimag Resort Winterberg
Geen aanbetaling vereist
6.2 km van Hapimag Resort Winterberg
Meer hotels in Winterberg bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

Even lekker een paar dagen weg.
Het weer werkte mee en de omgeving is prachtig. Mijn verjaardag viel in die periode. Ik werd door het personeel verrast met een leuk presentje.
We komen graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: mei 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 6 mei 2024

Beste hvvk2024

Beoordeeld op 28 april 2024

Meer op de kleine zaken letten zo dat het voor toekomstige nieuwe gasten vele zaken gemakkelijker zijn en dat men dan eerder kan genieten van het verblijf in Uw resort.
Dhr. L. van der Lee. woning 80001.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd op 30 april 2024

Beste leolee2024

Hartelijk dank u voor uw review en uw constructieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u een mooie en zorgeloze vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en wensen u het allerbeste.

Beoordeeld op 25 april 2024

Bagage service bij aankomst en vertrek kan beter. Het heen en weer gesleep met de bagage karretjes
zou voorkomen kunnen worden door de pick-up bagagewagen bij de reservering als service aan te bieden.

Datum van verblijf: maart 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 30 april 2024

Beste ruudwinters2024

Hartelijk dank u voor uw review en uw constructive feedback. Wij zijn blij om te horen dat u een mooie en zorgeloze vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen en wensen u het allerbeste.

Beoordeeld op 17 maart 2024

Zeer leuke renovatie , appartement renovatie boven de verwachtringen
- afwasmachine werkte niet naar behoren
- oude placemats konden beter vervangen worden bij deze renovatie
- één sfeerverlichting werkte niet en werd niet hersteld tijdens verblijf

Datum van verblijf: maart 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 20 maart 2024

Beste wimgeldof

Beoordeeld op 2 maart 2024

Een ruim appartement, zeker voor twee personen met een balkon op de zon, een heerlijk zwembad en spa op loopafstand, je loopt zo de natuur in en op 24 februari zowaar sneeuw. Heerlijk. En dan een stad als Winterberg, waar veel winkels zijn op sport- en modegebied, gratis parkeren de eerste anderhalf uur, Heerlijke service met de bestelling van broodjes en dergelijke.

Datum van verblijf: februari 2024
Antwoord van management:Gereageerd op 3 maart 2024