Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Il stop hier vaak als ik reis.
Perfect naast de snelweg gelegen. Check in 24 uren.
Personeel aardig, kamer schoonen ruim, ruime bad kamers, goede lakens en handdoeken/baddoeken.
Parkeer is aanwezig op her terrein, het is niet afgesloten maar het lijkt veilig om de geladen auto te parkeren.
Er is een restaurant in de hotel.
Voor een korte wandeling of ontspanning is er op korte afstand de passerelle de trois Pays. Hier zijn er winkels en uitgangsgelegenheden. Als je de brug passeert, ben je in Frankrijk en daar is er een karakteristieke wijk.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Meteen naast de snelweg op onze doorreis naar Italië. Heerlijk bed. Prima restaurant, leuk ook dat dit een Mexicaans concept heeft. Met prima prijzen. Hoofdgerecht van nog geen 15€. Er ging iets mis bij de nachos vooraf ( we wilde geen pepers) meteen drie maal sorry, gratis drinken en binnen 5 minuten een nieuw gerecht met nog een keer sorry.

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven een nacht in dit hotel op onze route van Italië naar huis. De locatie is perfect, bijna in het midden tussen Siena en Utrecht. Het bed was supergroot en goed. Wij zaten in een nog niet opgeknapte kamer dus alles was wat sleets en ouderwets. Jammer dat er geen waterkoker op de kamer was en het was ook wat gehorig. Het ontbijt was echter prima.

Beoordeeld op 2 februari 2020

Evenals vorig jaar, wederom hier overnacht op 29-01-2010. Service, kwaliteit en faciliteit, en de prijs inclusief ontbijt vrij parkeren-uitsteken, zelfs zeer concurrerend.
Kreeg ditmaal een upgrade, naar rustige hoekkamer. Dit blijft een topaanrader, vlak naast de autobaan en vlak voor de Zwitserse Grens overgang van Bazel.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 9 november 2019

Prima hotel dicht bij de snelweg. De kamer was netjes en er was airco. Deze deed het niet echt goed, maar voldoende voor de dag dat wij er waren. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijtbuffet uitgebreid en lekker. Zou gezien de ligging het hotel niet direct voor meerdere dagen boeken, al ligt het wel centraal om de diverse uitstapjes te maken.

Datum van verblijf: september 2019