“Coal and steam”

Harz Steam Railway
Geclassificeerd als nr. 4 van 30 dingen om te doen in Wernigerode
Attractiegegevens
5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige reis door de Harz op ouderwetse wijze. Onvergetelijk met schattige stationnetjes. De terugweg hebben we deels wandelend doorgebracht.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De max als je van treinen houdt. En al helemaal als je van stoom en nostalgie houdt. Ik reed van Wernigerode de Brocken-berg op: machtig hoe de trein sissend en stampend naar boven trekt. Mooie uitzichten!

28 december 2016 beoordeeld

Ouderwetse wagons, getrokken door een prachtige stoomlocomotief. Een belevenis terug in de tijd langs kleine stations over smalspoor.

14 oktober 2016 beoordeeld

Treinrit genomen van Wernigerode tot boven op de Brocken. Enkele rit duur 1,5 uur en je rijdt eerst door Wernigerode en daarna door prachtige natuur.
Enige is dat het harde houten bankjes zijn en na 1,5 uur zitten blij bent dat je je weer kunt bewegen.

Bekijk meer beoordelingen
9 oktober 2016 beoordeeld

Wij kochten een Harzer Tour Card voor € 18 en daarmede konden wij 3 dagen over het net van de Harzer Schmalspuren Bahnen reizen. Voor € 6 per dag 5 uur met een stoomtrein van Quedlinburg naar Eisfelder Talmühle en terug. Waar kan je zo goedkoop één dag stoomtrein rijden.

Reizigers die Harz Steam Railway bekeken, bekeken ook

Wernigerode, Saksen-Anhalt

In Harz Steam Railway geweest? Deel je ervaringen!