“Zeer bijzondere ervaring”
Beoordeling van Pietsch

Pietsch
Geclassificeerd als nr. 7 van 85 Restaurants in Wernigerode
30 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer bijzondere aparte ervaring.
Het diner staat voor iedereen vast . Wij hadden een 17 gangen hapjes met evt 5 keer een bijpassende wijn. Tijdsduur is ongeveer 3 tot 3,5 uur. Alle gasten krijgen tegelijk opgediend dus op tijd aanwezig zijn. Wij konden het niet direct vinden dus eigenlijk was er geen tijd voor een rustig aperitiefje.
Er wordt steeds door een andere kok uitleg gegeven over de gang. Groot deel van de gasten zit rondom de keuken aan een groot tafelblad. Wij hadden helaas een tafeltje apart waardoor het lastig was om de uitleg goed te horen, zeker omdat andere gasten soms door bleven praten.
Keuken is van Aziatisch tot Duits. Wijnen zijn er prima bij gezocht.
Het restaurant is qua inrichting zeer minimalistisch, zittend op hoge barkrukken was het even lastig om een goede houding en afstand tot de tafel te vinden.

Datum van bezoek: augustus 2021

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hervorragend, erstaunlich, einmalig
Wat een fantastisch avondvullend programma. De sfeer, het team, de setting! En niet te vergeten natuurlijk het eten!!! 17 tongstrelende, oogstrelende gerechtjes met creatief, heerlijk , goed afgestemd wijnarrangement. Erg onder de indruk!

Datum van bezoek: augustus 2021
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2021
4 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: september 2021
4 weken geleden beoordeeld

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Pietsch bekeken, bekeken ook

Wernigerode, Saksen-Anhalt

Wernigerode, Saksen-Anhalt

In Pietsch geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.