TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 24 april 2018

Schone kamers fitnes niet groot maar werkte wel allemaal zwembad goede temperatuur de lunchen waren erg smakelijk en van goede porties en Temperatuur op de kamer prettig .Met aankomst op de luchthaven was er een bus ,maar dat was voor mij niet helemaal duidelijk waar deze stond (hal1) stand wel aangegeven in de lift van het hotel maar toen was ik er al .Dus ik moest met de taxi

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear J7064BK,
thank you for taking the time to share your experiences with us after your stay in our NH Frankfurt Airport West. With regards to your positive comments and lovely fife point rating we hope you have enjoyed your stay here. We look forward for the opportunity of welcoming you again soon and hope you had great holidays too.
Sincerely Yours,
Erdal K.
Deputy Hotel Manager

Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Parkeren chaos. Véél te weinig parkeerplaatsen voor de hotelgasten. Rondom het hotel staan straten en plantsoenen vol geparkeerde auto's. Bij uitrijden van parkeerplaats bleek parkeerkaart niet (goed) vrijgegeven; weer naar de receptie (zucht). Ook bij ontbijt chaotische taferelen. Eén koffiemachine in gebruik, te weinig beschikbare zitplaatsen. Groot gedeelte van ontbijtzaal afgezet voor groot gezelschap/sportteam. Toen ik wilde afrekenen werd net de kas opgemaakt, later terugkomen...... Rest hotel goed; schone en royale kamers, prima ligging tov openbaar vervoer en vliegveld.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2018

Dear Rob T,

thank you for taking the time to share your experiences with us after your stay in our NH Frankfurt Airport West. We hope you have enjoyed your stay here. We take your comments really seriously and use them to improve our service to avoid negative experiences in future. We have already realized some changes to untighten the parking situation we hope this will effect soon. We look forward for the opportunity of welcoming you again soon.
Sincerely Yours,
Erdal K.
Deputy Hotel Manager

Beoordeeld op 26 september 2017

Goed ontvangen bij de receptie, kamer prima. helaas beperkte faciliteiten in het restaurant avonds. Dicht bij het DB Station en met goede verbinding naar de Messe en Frankfurt centrum. Ook ligt het hotel dichtbij de autobaan.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Er zag netjes en parkeerplaatsen genoeg. Alleen bord van nh buiten mag groter en duidelijk kunnen zien.
Kamers heel mooi en genoeg ruimte voor ons.badkamer super netjes en mooi uitstraling. Super hotel!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Alles prima in orde. Fijne ruime kamer, modern. Enige minpuntjes zijn de luidruchtige koelkast van de minibar, de glibberige badkuip waarin het onhandig douchen is, en de veel te volle parkeerplaats. Ik heb in twee weken tijd maar drie keer een plekje gevonden. De rest van de tijd kon ik langs de straat parkeren. O ja, de speciale gerechten van het restaurant die permanent in de lift aangeprezen worden lijken permanent uitverkocht te zijn. Gelukkig zijn er zowat twintig eetgelegenheden op loopafstand van het hotel.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken