Algotels
eDreams
Beoordeeld op 10 februari 2013

Het personeel is in een woord: onvriendelijk. Daarmee is alles eigelijk gezegd. Het hotel heeft ook meer weg van een motel:
Ongezellig, verouderd, geen voorzieningen voor ontspanning. Goeie punten zijn: ruime kamers, proper, heel erg goed ontbijt, meer dan voldoende (gratis) parking. Goed dus voor een nacht

Datum van verblijf: februari 2013
Beoordeeld op 18 september 2012

Ik kreeg niet de vriendelijke vraag of ik een goede reis had bij aankomst. Het hotel is eerder aan vernieuwing toe. Kamers zijn basic, maar niet te vergelijken met Belgische of Franse Mercure hotels. Maaltijden waren goed, degelijk en goed van prijs.

Datum van verblijf: september 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 augustus 2012

Datum van verblijf: augustus 2012
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 juli 2012

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 2 september 2011

we hadden een kamer gereserveerd voor 4;wij met onze 2 kleine kinderen.We hadden betaald,en ik had nog persoonlijk gebeld naar dat hotel om te maken dat alles toch in orde zou zijn aangezien we met 2 kindjes waren.Aan de telefoon werd verteld dat alles in orde zou zijn.We kregen een mail gekregen met onze reserveringsnr .Aangekomen in het hotel,toonde ik onze reservering,blijkt dat het hotel geen kamer heeft voor ons.Na onze aankomst,komt er nog een koppel toe,ook met 2 kleine kinderen.Deze mensen hadden ook geen kamer.Ons gezin en het ander gezin kregen uit armoede nog overgebleven kamers;dwz stinkend en lawaaierig.De mensen van de receptie waren tevens zeer onvriendelijk en verre van behulpzaam

Datum van verblijf: augustus 2011