TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Op doorreis terug naar huis vanuit Italië hier overnacht. Prachtige familiekamer in een vrij nieuw hotel. Service, vooral bij de receptie, is echter plichtmatig en bij een vraag over kapotte verlichting op de kamer zelfs onprofessioneel en onbeschoft. Ook bij uitchecken geen vraag hoe het verblijf was, alleen maar de rekening vereffenen. Restaurant/brouwerij in het hotel prima eten en ontbijt, maar ook hier allemaal zonder al te veel woorden en enthousiasme.
Al met al dus met gemengde gevoelens naar huis.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is vrij nieuw en zeer schoon. De kamers zijn ruim en hebben fijne bedden. De badkamer is prima, alleen zal niet iedereen waarderen dat de douche een grote glazen wand heeft waardoor je vanuit de kamer kan meekijken. Ook de wastafel is midden in de kamer. Op zijn minst apart te noemen.... Het ontbijt is standaard. Tot zover het goede nieuws. Helaas is er veel op- en aan te merken op het personeel. Afstandelijk, tegen onbeschoft aan. Alles lijkt teveel. Bij de vraag of er koffie is wordt gezucht. Bij het diner ongeïnteresseerde bediening, die je nog net niet afkat als je wat besteld. Hierdoor een minder goede ervaring. Overigens is Russelsheim een saai voorstadje van Mainz. Sfeerloos. Net als dit hotel en dat is jammer, want qua uitstraling heeft het alles in zich om een top hotel te kunnen worden. Zonde van het personeel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hans Arno S, Geschäftsführer van mk | hotel ruesselsheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your Feedback. We are very sorry that our Service was not able to convince you from our qualities. This is not our Standard and we will try to improve. We are happy that you saw the potential of our Hotel and hope to welcome you again soon.

your mk|hotels team

Beoordeeld op 25 augustus 2018

Zeer moderne, praktische, mooie, ruime kamers met aangenaam zicht. De kinderen vonden hun stapelbed fantastisch. Een aanrader!

Ik was wel teleurgesteld over de parking. Wij hadden specifiek gevraagd bij het boeken om een parkeerplaats te reserveren, maar tegen de tijd dat wij toekwamen, was dit niet meer beschikbaar. Na een lange autorit 's avonds is het niet aangenaam om snel snel de auto uit te laden op straat, om deze dan verderop te moeten parkeren een paar straten verder.

Kamertip: Deluxe familiekamers zijn een aanrader
Datum van verblijf: augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our hotel! We are very happy to hear that you enjoyed the Hotel and that your children liked the beds as well. We are very sorry for the problem with the parking space. We do have about 35 at the hotel, but we can not book them. So sometimes they are not available anymore. We try to expand our parking spaces to be able to offer more. We hope to see you in our Hotel soon.

your mk||hotels team

Beoordeeld op 28 juli 2018

Rüsselsheim is vanaf Frankfurt Airport makkelijk te bereiken met de S-Bahn. In een kwartier zit je er. Fantastisch om al die vliegtuigen voorbij te zien komen (op je geluiddichte kamer hoor je het niet). Je kunt fietsen huren in het hotel (wees er op voorhand wel zeker van dat die beschikbaar zijn!). Ze hebben er slechts 4. Wij reserveerden een fietsweekend, maar dat was niet doorgekomen. Goed opgelost overigens. Prima kamer en goed ontbijt. In de omgeving kun je prachtige fietstochten maken naar Mainz en Frankfurt. Echt een heerlijk hotel buiten de stad zelf voor een weekend.

Datum van verblijf: juli 2018
Hans Arno S, Geschäftsführer van mk | hotel ruesselsheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Dear Arjan,

The Team of mk | hotels