Nancy V
Volendam, Nederland

Erg netjes!

Beoordeling van Hotel Scheid
5,0 van 5 bollen25 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Keurig netjes hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt en lekker eten. Mooie tuin en binnen is een speelhoekje voor de kinderen.
Dicht bij de snelweg dus ideaal voor op doorreis.
Geen airco maar wel een ventilator op de kamer. Wij hebben er heerlijk geslapen met de kinderen.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Day
  • Agoda.com
0.6 km van Hotel Scheid
Gratis parkeren
Meerdere manieren om te betalen
Standard room
3.3 km van Hotel Scheid
Roomservice
  • Expedia.com
  • Agoda.com
1.8 km van Hotel Scheid
Die Burg Schriesheim in anderem Licht!
    4.0 km van Hotel Scheid
    Zwembad
    6.7 km van Hotel Scheid
    Meer hotels in Schriesheim bekijken
    Beoordeeld op 25 februari 2019

Voor de derde keer overnacht. goede ontvangst, daarnaast snelle afwikkeling bij vertrek. bistro is aanwezig en zeker ruim voldoende tot goed te noemen. Mooie kamers in het nieuwe gebouw. gratis parkeren. ligt voor ons op de helft van de route naar wintersport en dus een super tussenstop.

Kamertip: kamers in het nieuwe gebouw zijn modernen mooi.
    Datum van verblijf: februari 2019
    Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijne kamer, heerlijk eten.
    Na een reis met een flink aantal files is het een beetje thuiskomen in hotel restaurant Scheid.
    Wel even opletten bij de afslag, TomTom geeft het hotel iets verder aan.
    Aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
    Beoordeeld op 18 juni 2018

Op weg naar huis vanuit Italië zochten we een hotel voor een overnachting. Dit hotel ligt in een rustige omgeving. De kamer die we hadden was modern. Het ontbijt is een verademing als je een paar weken alleen Italiaanse zoetigheid als ontbijt hebt gehad.
    Ook als je niet heel vroeg aan komt kun je hier een prima maaltijd nuttigen in de bistro, of in de biergarten. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juni 2018
    Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk adres voor een overnachting onderweg naar vakantiebestemming. Kamers iets gedateerd maar schoon, prima douche en goed bed. Dinerkaart uitgebreid, eten lekker en betaalbaar. Uitgebreid en meer dan prima ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Een adres om te onthouden.

Datum van verblijf: juli 2016
    Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Als doorreis hotel prima, ligt dicht bij de autosnelweg. Wifi is gratis, en krijgt er veel biersoorten, goede kaart voor te eten. Als je iets later aankomt is het moeilijk om een parkeerplaats te vinden, dan wordt het een beetje stapelen zeg maar.

Datum van verblijf: augustus 2016