418jane
Leeuwarden, Nederland

goed overnachtingshotel

Beoordeling van Hotel Scheid
4,0 van 5 bollen25 feb 2019 beoordeeld
Voor de derde keer overnacht. goede ontvangst, daarnaast snelle afwikkeling bij vertrek. bistro is aanwezig en zeker ruim voldoende tot goed te noemen. Mooie kamers in het nieuwe gebouw. gratis parkeren. ligt voor ons op de helft van de route naar wintersport en dus een super tussenstop.
Datum van verblijf: februari 2019
Kamertip: kamers in het nieuwe gebouw zijn modernen mooi.
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Day
  • Agoda.com
0.6 km van Hotel Scheid
Gratis parkeren
Meerdere manieren om te betalen
Restaurant
    4.7 km van Hotel Scheid
    Zwembad
    Meer hotels in Schriesheim bekijken
    Beoordeeld op 26 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijne kamer, heerlijk eten.
    Na een reis met een flink aantal files is het een beetje thuiskomen in hotel restaurant Scheid.
    Wel even opletten bij de afslag, TomTom geeft het hotel iets verder aan.
    Aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
    Beoordeeld op 18 juni 2018

Op weg naar huis vanuit Italië zochten we een hotel voor een overnachting. Dit hotel ligt in een rustige omgeving. De kamer die we hadden was modern. Het ontbijt is een verademing als je een paar weken alleen Italiaanse zoetigheid als ontbijt hebt gehad.
    Ook als je niet heel vroeg aan komt kun je hier een prima maaltijd nuttigen in de bistro, of in de biergarten. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: juni 2018
    Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk adres voor een overnachting onderweg naar vakantiebestemming. Kamers iets gedateerd maar schoon, prima douche en goed bed. Dinerkaart uitgebreid, eten lekker en betaalbaar. Uitgebreid en meer dan prima ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Een adres om te onthouden.

Datum van verblijf: juli 2016
    Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Als doorreis hotel prima, ligt dicht bij de autosnelweg. Wifi is gratis, en krijgt er veel biersoorten, goede kaart voor te eten. Als je iets later aankomt is het moeilijk om een parkeerplaats te vinden, dan wordt het een beetje stapelen zeg maar.

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel voor één nacht. De kaart voor het avondeten biedt ruime keus aan simpele gerechten zoals biefstuk, schnitzel, tapas en hamburgers. Voorhet ontbijt was er ook voldoende keus. De kamer was klein maar wat we nodig hadden was aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2016