“Mooie open ruimte en toch knus.”
Beoordeling van Barfusser die Hausbrauerei

Keukens: Duits
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld

De mensen in de bediening zijn vriendelijke en leveren de gewenste service. De kaart is behoorlijk uitgebreid en er is voor een ieder wat wils. Eerst gezamenlijk onder het genot van een biertje van samengestelde voorgerechten genieten is geen probleem. De pizza's zien er goed uit en smaken prima ook de Scheine haxe is een aanrader " je moet van vet varkensvlees houden" de hoofdgerechten zijn flink. Wij zouden zo weer gaan.

Datum van bezoek: maart 2020
CMOfficer, Marketing van Barfusser die Hausbrauerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Heel erg bedankt voor je goede recensie. We zijn erg blij dat je het leuk vindt bij ons en dat je ons graag nog een keer wilt bezoeken.

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak en terras. De eigen gemaakte biertjes smaken prima en het eten is ook goed. Op het terras zit je aan grote picknick tafels, dat geeft een gezet sfeer. Veel jonge mensen en snelle bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
CMOfficer, Leiter Gästebetreuung van Barfusser die Hausbrauerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Hallo FreddyvanDijken,
bedankt voor je geweldige review. We zijn erg blij dat je het leuk vindt en er zoveel van geniet.
Met vriendelijke groeten, Uw Barfüßer-team

12 juli 2019 beoordeeld

Op z'n Duits heerlijke gegeten. Genoeg keuze voor iedereen van de kaart en echt waar heerlijke bieren uit eigen brouwerij...een aanrader en een mooi terras

Datum van bezoek: juli 2019
CMOfficer, Leiter Gästebetreuung van Barfusser die Hausbrauerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Hallo 464andreb,
bedankt voor je goede beoordeling. We zijn erg blij dat je er zo van genoten hebt en ervan genoten hebt.
Met vriendelijke groet, Uw Barfüßer-team

18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Barfusser kenmerkt zich door de aanwezigheid van trendy publiek. Eten was goed.
De zelf gebrouwen biertjes smaken prima.
Aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2019
CMOfficer, Leiter Gästebetreuung van Barfusser die Hausbrauerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Bedankt voor je geweldige review hansb51.
We zijn erg blij dat je het zo leuk vond en dat je vooral onze zelfgebrouwen bieren lof.
Met vriendelijke groet, Uw Barfüßer-team

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Één van de hipste lokaties in Memmingen. Je kan er huisgebrouwen bier proeven en lekker eten. Het is gezellig zitten en de bediening was vriendelijk. Wij stonden wel een tijdje te wachten aan het onthaal omdat we dachten dat we een plaatsje zouden aangewezen krijgen, maar dat bleek niet nodig te zijn. We mochten eigenlijk gewoon zelf een plaatsje kiezen. Misschien een tip aan de zaak om dat duidelijk te maken aan de klanten want je staat daar toch maar wat te staan terwijl mensen aan de tafels je aankijken met een blik van ‘wat staan jullie daar te doen?’ Voor de rest prima ervaring!

Datum van bezoek: februari 2019
CMOfficer, Leiter Gästebetreuung van Barfusser die Hausbrauerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Hallo 88SanW,
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling en je constructieve hint, die we graag zullen volgen. We zijn erg blij dat je een leuk verblijf bij ons hebt gehad en je vond het leuk bij ons!

Reizigers die Barfusser die Hausbrauerei bekeken, bekeken ook

In Barfusser die Hausbrauerei geweest? Deel je ervaringen!