Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vanwege het feit dat er in de weide omgeving geen camping blijkt te zijn hebben ons heil gezocht bij dit hotel met de vraag om te mogen slapen en onze caravan op stroom te mogen zetten. Geweldige reactie: Natuurlijk is dat mogelijk. Geweldige gastvrijheid. Mooie en zeer schone kamers. Warm gastheerschap met een zeer goede Duitse Gasthofkuchen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Jan Mayer, Inhaber van Mariaweiler Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste gast, hartelijk dank voor de geweldige feedback! Het was leuk om je gastheer te zijn geweest - misschien zien we elkaar weer .....
Met vriendelijke groeten
Jan Mayer - eigenaar

Beoordeeld op 23 september 2019

Prima hotel, goed ontbijtbuffet, fijne kamer, heerlijk ruim bed, heerlijk eten,
De gastheer is zeer gastvrij, attent en behulpzaam. Hij werkt volop mee in het hotel (bij ontbijt, tafels dekken, bedden opmaken etc.) en houdt gelijktijdig een oogje op de gasten zodat het hun aan niets ontbreekt!

Datum van verblijf: juni 2019
MariaweilerHof, Inhaber van Mariaweiler Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

Dear Guest, thank you very much for the positive feedback you gave us for your recent stay here at the hotel! Great to see that you enjoyed it and we are looking forward to welcoming you again upon your next visit to Duren or int the region.
Sincerely yours
Jan Mayer - Owner

Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Met z'n tweeën hebben we hier twee nachten verbleven. We hebben met name Keulen bezocht. Prima hotel met een hele vriendelijke gastheer, die alle aandacht voor je heeft. We hebben twee keer prima gedineerd. Echt heerlijk gegeten met een prima wijn erbij. Die laatste op voorspraak van de gastheer. Kamer was niet groot, maar prima voor ons doel. Heerlijke douche! En dan een lekker ontbijt met de echte Duitse broodjes.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gastheer John is zeer gastvrij. We hebben er 3 nachten verbleven. Hielp ons met het regelen om paard te rijden op een zondag ;). Uitgebreid ontbijt buffet. Lekkere sauna. Prachtige omgeving en precies in het midden van alles. Top!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 mei 2016

Wij hadden van te voren geboekt , voor een verblijf van 2 nachten , uitstekend hotel fijne bediening , bedden waren zeer goed kussens iets dikker dan gewent mooie kamer , zeer vriendelijke mensen Eten was er goed en genoeg keus. Wij gaan er beslist nog vaker heen.en van ons mag hij 5sterren hebben.

Kamertip: Voor het uitzicht hoger gelegen kamers boeken aan de zuidkant voor de zon.
Datum van verblijf: mei 2016