Marcels-nl
Makkum

Goed geregeld

Beoordeling van Dorint Hotel Duren
4,0 van 5 bollen5 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi, net hotel en vooral erg schoon.
Ruime parkeergelegenheid aanwezig voor €15,— per etmaal.
Geboekt via Expedia incl ontbijt.
Ontbijt was helaas niet door gekomen via Expedia maar het hotel heeft dit goed opgelost na het zien van de bevestiging
Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 sep 2022
Dear Guest, thank you very much for your recommendation.
We hope to see you again in our hotel.
best regards, Daniel Rosenow and the whole team of Dorint Hotel Düren
Restaurant
Doppelzimmer Neubau
4.0 km van Dorint Hotel Duren
Gratis parkeren
Bed en deur naar kleerkast
5.0 km van Dorint Hotel Duren
Meer hotels in Düren bekijken
Beoordeeld op 7 juni 2022 via mobiele applicatie

Fijne lange weekend gehad in een deluxe kamer. De plek van het hotel is niet ideaal maar loop afstand van het centrum, winkels en restaurants.
Het hotel is redelijk nieuw, modern en netjes. Schoon en in perfecte staat. De staff is vriendelijk en behulpzaam. Het buffet ontbijt was uitgebreid en bijgevuld. Avondeten en de bar waren ook heel goed. Prima hotel!

Datum van verblijf: juni 2022
Daniel Rosenow, Geschäftsführer van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Dear Guest, thank you for your kind recommendation. We are happy to welcome you again in our hotel. Best regards, Daniel Rosenow and the whole team of Dorint Hotel Düren.

Beoordeeld op 4 augustus 2020

Het hotel is nieuw en efficiënt ingericht. De kamer is klein en door de slimme manier van inrichting valt dit niet op. De badkamer maakt onderdeel van het de kamer. Handig hierbij is dat het toilet een aparte ruimte is en ruim van afmeting. Ook de douche is ruim van afmeting. Jassen en tassen kan men makkelijk kwijt. Alleen een haakje voor de handdoeken ontbreekt. Het extra bed voor onze dochter was perfect, deze gemaakt van de fauteuil in de kamer welke uitgeklapt kan worden als eenpersoonsbed. Kortom, heerlijk geslapen. We hebben geen ontbijt genomen.

Datum van verblijf: juli 2020
Daniel Rosenow, Geschäftsführer van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Dear guest, thank you very much for your good recommendation. We hope to welcome you in our hotel. best regards, Daniel Rosenow and the whole team of Dorint Hotel Düren

Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Kamer is prima. Ruim genoeg. Vreemd was dat de airco tot de avond uren koud instelbaar was maar jn de nacht niet.
Ontbijt was prima ook tijdens de corona periode. (Een aangepast buffet)
Wel overal mondkapje verplicht.

Datum van verblijf: juli 2020
Daniel Rosenow, Geschäftsführer van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Dear Guest, thank you very much for your recommendation. We hope to welcome you again in our hotel. yours, Daniel Rosenow and the whole team of Dorint Hotel Düren

Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooi, net hotel en vooral erg schoon.
Ruime parkeergelegenheid aanwezig (€15,- per etmaal)
Geboekt via Expedia waar geboekt is inclusief ontbijt.
Ontbijt was helaas niet door gekomen via Expedia maar het hotel heeft dit goed opgelost.

Datum van verblijf: juni 2020
danielrosenow, Manager van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Dear Guest, thank you very much for your email. We are happy that you were satisfied with our services. Best regards, Daniel

Beoordeeld op 27 februari 2020

Mijn vriend en ik wouden er een weekendje tussenuit en besloten via de Weekendesk app hier een weekend met welness (te Euskirchen) te boeken (2 overnachtingen met ontbijt). We waren aangenaam verrast door het jonge, frisse en prachtig hotel dat ook zéér hygiënisch was. De comfort room was groot genoeg voor ons 2, niet te klein en niet te groot. Enkel hadden we wat weinig opbergruimte. Alles was proper, het personeel was aangenaam en het ontbijt was ongelofelijk uitgebreid.

De parking bedroeg 15 EUR,- per dag. Handig sinds je je op wandelafstand begeeft van het treinstation. Ook op wandelafstand liggen lokale eetgelegenheden zoals het gezellige 'Das Brauhaus' waar wij een zeer lekkere curryworst hebben gegeten en een markt met winkels. Je kan ook in het hotel zelf eten in het restaurant 'Duron'.
Phantasialand is ook niet ver hiervandaan.

Tip! In Euskirchen is er een thermen & spa die je kan bezoeken met een palmenparadijs, buitenzwembad met whirlpools, indoor restaurant, bar in het zwembad, ligzetels, infrarood cabines en een spa (toegang enkel zonder badkledij, maar met een grote handdoek rondom je en/of badjas kan wel) dat open is tot 12u 's nachts. Heel mooi om te bezichtigen en zeer groot!

Zeker een aanrader. Via de app Weekendesk heb je verschillende formules zoals o.a. met thermen & spa of fantasialand-tickets.

Kamertip: "De comfort room heeft uitzicht op het middenplein en een deel van het centrum."
Datum van verblijf: februari 2020