Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Official Site
Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Kamer is prima. Ruim genoeg. Vreemd was dat de airco tot de avond uren koud instelbaar was maar jn de nacht niet.
Ontbijt was prima ook tijdens de corona periode. (Een aangepast buffet)
Wel overal mondkapje verplicht.

Datum van verblijf: juli 2020
Daniel Rosenow, Geschäftsführer van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Dear Guest, thank you very much for your recommendation. We hope to welcome you again in our hotel. yours, Daniel Rosenow and the whole team of Dorint Hotel Düren

Beoordeeld op 21 juni 2020 via mobiele applicatie

Mooi, net hotel en vooral erg schoon.
Ruime parkeergelegenheid aanwezig (€15,- per etmaal)
Geboekt via Expedia waar geboekt is inclusief ontbijt.
Ontbijt was helaas niet door gekomen via Expedia maar het hotel heeft dit goed opgelost.

Datum van verblijf: juni 2020
danielrosenow, Manager van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Dear Guest, thank you very much for your email. We are happy that you were satisfied with our services. Best regards, Daniel

Beoordeeld op 27 februari 2020

Mijn vriend en ik wouden er een weekendje tussenuit en besloten via de Weekendesk app hier een weekend met welness (te Euskirchen) te boeken (2 overnachtingen met ontbijt). We waren aangenaam verrast door het jonge, frisse en prachtig hotel dat ook zéér hygiënisch was. De comfort room was groot genoeg voor ons 2, niet te klein en niet te groot. Enkel hadden we wat weinig opbergruimte. Alles was proper, het personeel was aangenaam en het ontbijt was ongelofelijk uitgebreid.

De parking bedroeg 15 EUR,- per dag. Handig sinds je je op wandelafstand begeeft van het treinstation. Ook op wandelafstand liggen lokale eetgelegenheden zoals het gezellige 'Das Brauhaus' waar wij een zeer lekkere curryworst hebben gegeten en een markt met winkels. Je kan ook in het hotel zelf eten in het restaurant 'Duron'.
Phantasialand is ook niet ver hiervandaan.

Tip! In Euskirchen is er een thermen & spa die je kan bezoeken met een palmenparadijs, buitenzwembad met whirlpools, indoor restaurant, bar in het zwembad, ligzetels, infrarood cabines en een spa (toegang enkel zonder badkledij, maar met een grote handdoek rondom je en/of badjas kan wel) dat open is tot 12u 's nachts. Heel mooi om te bezichtigen en zeer groot!

Zeker een aanrader. Via de app Weekendesk heb je verschillende formules zoals o.a. met thermen & spa of fantasialand-tickets.

Kamertip: "De comfort room heeft uitzicht op het middenplein en een deel van het centrum."
Datum van verblijf: februari 2020

Beoordeeld op 3 november 2019

Mijn vrouw en ik hadden een standaard kamer via hotelspecials (mooie prijs). Het hotel ligt tegen het centrum aan. De kamer is niet super groot maar voldoet prima.
We begrepen niet helemaal of er nu wel of geen airco was. Er branden allerlei lampjes maar we kregen geen koude lucht.
Het ontbijt was fantastisch. Enorm veel keuze.

Datum van verblijf: november 2019
danielrosenow, Manager van Dorint Hotel Duren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Best regards, yours Daniel Rosenow and the team of Dorint Hotel Düren

Beoordeeld op 3 november 2019

We hebben dit hotel bezocht voor een nachtje (K+O) begin november.
Dat een dergelijk Dorint hotel in een stadje zoals Düren een goed idee is, weet ik niet, er was in ieder geval weinig volk in het gebouw.
Het hotel is knap en mooi uitgewerkt in "fabrieks" look.
Parkeren kan veel goedkoper schuin over het hotel op een bewaakte parking (2 euro/dag)
De bediening en het onthaal zijn vriendelijk en correct.
De standaard kamers zijn kraaknet en mooi, maar bieden weinig privacy en zijn vrij klein.
Je krijgt wel koffie, water en een "huis" tablet met alle info digitaal op vermeld.
Minpuntje: alle lichten moeten aan in het open wasgedeelte als je het toilet wil gebruiken.
De bar is (te) miniem t.o.v. het (lege) restaurant, die mocht iets ruimer zijn met meer tafeltjes.
Het ontbijt was voortreffelijk en heel uitgebreid.
Je hebt echt alles wat nodig is om de dag goed te starten.
Minpuntje: het leeggoed van de keuken staat aan de zijkant van het gebouw, toevallig ook de "eye catcher" als je toekomt, dit is niet erg aantrekkelijk.
Anders, naar Dorint normen, héél zeker een aanrader als je in Dûren moet zijn.
Het ligt trouwens op slecht 5 minuten te voet van het winkel centrum.

Datum van verblijf: november 2019

Dear Guest, thank you very much for your response and your recommendation.
We are very happy about it.
Please be sure that we discuss all informations with our team to make future stays as comfortable as possible.
We would like to see you again in our hotel. best regards, Daniel Rosenow and the whole Team of Dorint Hotel Düren