“LEKKER”

Geclassificeerd als nr. 16 van 287 Restaurants in Konstanz
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld

Een restaurant met een divers aanbod van aardappelen met zure zoom.
Verrassend en zeer lekker.Ons stoorde het feit dat de kelners rondliepen met een mondkapje onder hun mond, een omzeiling van mogelijke boetes?
Dat is ook de reden waarom ik voor service slechts een 2 geef, men moet geen loopje nemen met de coronamaatregelen.

Datum van bezoek: juli 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is gericht op kartoffelen (aardappels). We hebben er lekker gegeten met veel orginele gerechten. Het is een heel gezellig restaurant met goede bediening. Het kan als het druk is iets langer duren dan in een gewoon restaurant maar dan heb je ook wat.

Datum van bezoek: juli 2020
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier een slaatje op een zaterdagmiddag. Best druk maar aangenaam terras. Het slaatje was erg basic en het (eerst vergeten) brood was hard. Ik was niet onder de indruk

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Op doorreis naar Italië een overnachting gemaakt in Konstanz. We zochten een restaurant en werden verleid door de recensies op Tripadvisor om naar Tolle Knolle te gaan. En de recensies waren beslist niet overdreven. omdat het nog aspergetijd was hebben we asperges gegeten. Uitstekend. En de aardappelen die bij de asperges geserveerd werden smaakten zoals aardappelen horen te smaken: heel wat anders dan de gemiddelde Nederlandse supermarkt pieper.

Datum van bezoek: juni 2017
8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier gekomen
Echt heel goed. Super bediening
Heerlijk gegeten
Er was nog net 1 tafeltje vrij
Snelle bediening ondanks drukte
Uitgebreide wijnkaart
Bij de wijn een gratis glas water
Heel betaalbaar
Een aanrader

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Tolle Knolle bekeken, bekeken ook

Konstanz, Baden-Württemberg

In Tolle Knolle geweest? Deel je ervaringen!