“Pitta schotel”

Giovanni’s
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 16 van 20 Restaurants in Willebroek
13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je voor het uitgaan ne goeie fond wilt leggen is deze zaak een echte aanrader. Je hebt er veel keuze aan pitta en pizzagerechten. Altijd vriendelijke en snelle bediening.

Datum van bezoek: juni 2016

15 september 2016 beoordeeld

Niet vriendelijk en toen ik vroeg om in te pakken daar ik alles niet op kreeg begonnen ze al af te ruimen toen ik nog a h eten was , heel onbeschoft!! Ik dacht plots niet meer aan een dessert nadien. Eten was maar matig.

Datum van bezoek: januari 2016
23 augustus 2016 beoordeeld

Sinds jaar en dag zijn ze een vaste waarde met een goede prijs / kwaliteit garantie. Nog nooit ontgoocheld geweest. Ook mogelijkheid tot levering aan huis.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 juli 2016 beoordeeld

We zijn ondertussen al een paar keer gaan eten, met familie met vrienden. Vriendelijk, maar vooral lekker, vers en snel. Altijd nog een drankje van het huis nadien. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: april 2016
30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Proper, lekker en goed van prijs. Vooral het Kip-pannetje was zeer lekker. Goed gekruid en zalig van smaak. Wij komen zeker nog eens terug..

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Giovanni’s bekeken, bekeken ook

In Giovanni’s geweest? Deel je ervaringen!