“Etentje met vrienden”

ma 5/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Willebroek
11 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekker gegeten!!! Supervriendelijke, spontane bediening. Niks is teveel gevraagd. Mosselen en kreeft zijn echte aanraders.

Datum van bezoek: september 2022
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2022

Dank u voor de mooie beoordeling . Wij zijn je graag terug om jullie te verwennen
Het Zeezicht team

13 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlugge bediening. Hebben paardenfilet gegeten, was super lekker, wel weinig frietjes.
Extra frietjes gevraagd en extra moeten betalen, vonden we wel spijtig.

Datum van bezoek: juli 2022
25 mei 2022 beoordeeld

De vaste studente (dan spreken we over de persoon die ons bediend heeft) is een zeer aangenaam en oprecht vriendelijk persoon,met een goede kennis van haar werk. Vlotte bediening en geen vraagje is teveel voor haar.

Eerst kregen we een leuk en lekker amuzeke voorgeschoteld.

Onze hoofdgerechten, (althans onze gerechten) die door de bazin zelf werden bereidt,ware
uitmuntend. Mijn vraag om bij mijn gerecht alleen tomaatjes te serveren,was absoluut geen probleem en ik kreeg van de bediening zelfs een paar keuzes.

Datum van bezoek: mei 2022
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2022

Dank u voor de leuke beoordeling dat is altijd leuk . tot snel vanwege ons ganse team

21 april 2022 beoordeeld

Zeer lekker, vlotte bediening, we namen de galba s en pasta pesto.
De pasta pesto vol groentjes verrassend lekker. Goed gekruid.
Huisgemaakte frietjes.
Alles kraakproper.

Datum van bezoek: april 2022
ADW007, Eigenaar van Brasserie Zeezicht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Bedankt voor de mooie beoordeling . Altijd leuk om te horen dat klantjes tevreden waren. Graag tot ziens

5 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al meermaals op restaurantbezoek geweest, zowel met de gehele familie of met ons tweetjes en telkens was het overheerlijk lekker eten in er gezellige setting. Zowel buiten op het terras als binnen in een rustiek interieur. Een frisse en verrassende kaart . Vriendelijke en vooral zeer attente bediening. Noortje & Dominique

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Brasserie Zeezicht bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Brasserie Zeezicht geweest? Deel je ervaringen!